ورزشی

از خجالت شدید دختر علی دایی مقابل فردوسی‌پور و پژمان جمشیدی تا لباس گران قیمت او/ ویدئو

در بخشی از برنامه عادل فردوسی پور در کنار علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان به مناسبت تولدش مورد غافلگیری دست اندرکاران برنامه قرار گرفت. دایی که از تدارک عادل فردوسی پور برای تولد ۵۴ سالگی خود غافلگیر شده بود، ناگهان دختر و همسرش را در استودیوی ضبط برنامه دید که بدون اطلاع او در برنامه حاضر شده بودند.

علی دایی که در این لحظه به شدت ناراحت شده بود برای چند لحظه اشک ریخت که پژمان جمشیدی را هم احساساتی کرد. دایی همچنین خطاب به فردوسی پور گفت: این اتفاق بهترین هدیه تولد عمر بود.

نورا دایی در این برنامه با وجود اصرار عادل فردوسی پور دقایقی از حضور در برنامه امتناع کرد و حتی از خجالت صورت خود را پوشاند.

در نهایت عادل فردوسی پور و علی دایی که نتوانسته بودند نورا دایی را به صحبت بپردازند، او را به حال خود رها کردند تا استودیو محل ضبط برنامه را ترک کند.

لباس ۱۰۰ میلیونی علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی پور

دستمال کاغذی از برند معروف و گران قیمت کریستین دیور که قیمت آن در سایت های جهانی ۱۶۳۰ دلار برآورد شده است که با قیمت دلار امروز نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان است. این برند دیور قیمت های بالاتری دارد و این همان لباسی است که علی دایی در مصاحبه با عادل و پژمان پوشیده بود.

علی دایی در گفت و گو با عادل فردوسی پور در دیدار ایران و ژاپن شال کریستین دیور به سر کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف ژاپن رفت. علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان مهمان ویژه برنامه عادل فردوسی پور بود و مقابل پژمان جمشیدی نشست.

علی دایی در این برنامه پارچه ای از برند معروف و گران قیمت کریستین دیور به تن کرد که قیمت آن در سایت های جهانی ۱۶۳۰ دلار برآورد شده است که بر اساس قیمت دلار امروز نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا