خودرو

از خرید خودروهای سنگین داخلی استقبال می‌کنیم


آنچه دیگران می خوانند:

قدرت الله محمدی در حاشیه بازدید از غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، با اشاره به نقش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در تسهیل عملیات سازمان آتش نشانی، بر ادامه همکاری با این خودرو تاکید کرد. سازنده : بخش بزرگی از تجهیزات آتش نشانی تهران بزرگ را تجهیزات خودروهای سنگین و تجهیزات سنگین داخلی مورد نیاز برای فعالیت این سازمان تشکیل می دهد.

وی افزود: بسیاری از این تجهیزات نیز از طریق خرید خارجی تهیه می شود که با قیمت بسیار بالایی انجام می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درخواست ما از شرکت های داخلی این است که از طریق نیازسنجی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند، تصریح کرد: تجهیزات مورد نیاز ما شامل تراکتور، وانت و کامیون در تناژهای مختلف است. و چه.» اگر توسط شرکت های داخلی عرضه و تهیه شود، بهتر است. به این ترتیب هم در مدیریت هزینه و هم در مدیریت زمان و هم در مدت زمان تحویل محصول کمک شایانی می کند، زیرا فرآیند خرید در خارج از کشور بسیار طولانی است و تجهیزات در زمان لازم به دست ما نمی رسد.

وی ابراز امیدواری کرد که خودروسازان داخلی در تامین نیازها در مناطق حساس کمک کنند. از این یدک کش ها برای تامین تانکرهای سوخت استفاده می شود. همچنین با توجه به مشکلات موجود در بخش آب، باید تعداد تراکتورهای تامین تانکرهای آب افزایش یابد تا خودروسازان داخلی بتوانند این نیازها را برآورده کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا