فرهنگ و هنر

از زمان دقیق پرداخت سود سهام‌عدالت جاماندگان تا یک خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت ۱۴۰۱ شرکت سرمایه دار باقی مانده در ابتدای سال ۱۴۰۳ واریز می شود.


ایران تحلیلی –

عسگر توکلی گفت: سود سهام عدالت شرکت های بازمانده سال ۱۴۰۱ در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب افراد واریز می شود که این افراد که حدود ۳۰ درصد از سهامداران را شامل می شوند متعلق به دو نفر هستند. شرکت هایی که سرمایه دریافت می کنند و سود حاصل از افزایش سرمایه آنها به موقع به حساب سهامداران واریز نشده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس برای تقسیم سود سهام عدالت به سهامداران، سود سهام عدالت تا پایان در دو مرحله تقسیم می شود. آذر ماه و مرحله بعد قبل از پایان سال به حساب سهامداران واریز شود.

رئیس هیات مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور تصریح کرد: طبق انتظار و برنامه ریزی انجام شده در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲، با تلاش دولت برای واریز شرکت های سرمایه ای به حساب سهامداران، بخش زیادی از آن به حساب سهامداران واریز شد. از این سود به حساب سهامداران واریز شد. اما سهامداران یکی دو شرکت که باید سود سرمایه خود را به موقع به حساب سهامداران واریز می کردند، در این مرحله از دریافت سود باز ماندند.

وی تصریح کرد: اگر منتظر می ماندیم این دو شرکت سود را در پایان سال ۱۴۰۲ به حساب سهامداران واریز کنند، شاید تقسیم سود انجام نمی شد.

توکلی تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده بقیه افرادی که حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد سهامداران تحت پوشش سهام عدالت کشور هستند و سود سال ۱۴۰۱ را دریافت نکرده اند، این سود به حساب آنها واریز می شود. ۱۴۰۳.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا