اخبار اقتصاد ایران

از صفر تا صد وام اربعین ۱۴۰۳

اگر زائر اربعین سال ۱۴۰۳ هستید می توانید برای دریافت وام اربعین ثبت نام کنید. سازمان حج و زیارت برای تسهیل سفر به کربلا و مشارکت حداکثری زائران در راهپیمایی عظیم اربعین برای مسافران بدون ضامن و بدون مراجعه به بانک وام در نظر گرفته است. دریافت این وام مستلزم ثبت نام اینترنتی است که در ادامه به توضیح آن پرداخته ایم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

وام اربعین چقدر است؟

تاکنون مبلغ وام اربعین ۱۴۰۳ به طور دقیق منتشر نشده است اما بر اساس اخبار منتشر شده احتمالا مبلغ این وام ۲۰ میلیون تومان است. این وام پس از ثبت نام در سامانه سماح به حساب شما واریز می شود.

مهم: پس از تعیین نهایی مبلغ وام توسط سازمان حج و زیارت، در این ماده و از طریق اطلاعیه ای در برنامه SAD24 اطلاع رسانی خواهد شد.

میزان وام اربعین در سال های گذشته را در جدول زیر مشاهده می کنید:

تعداد افراد شرکت کننده در پیاده روی اربعین مبلغ وام

سرپرست خانواده یا فقط یکی از اعضای خانواده ۳ میلیون تومان

سرپرست خانواده به همراه یک نفر از اعضای خانواده ۴ میلیون تومان است

سرپرست خانواده به همراه دو نفر از اعضای خانواده ۵ میلیون تومان

وام اربعین ویژه چه کسانی است؟

وام ویژه اربعین به کلیه زائران اربعین که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند پرداخت می شود.

اگر سرپرست خانواده هستید وام مستقیما به حساب شما واریز می شود و اگر سرپرست خانواده نیستید می توانید با رضایت سرپرست خانواده وام دریافت کنید.

اقساط وام اربعین چقدر است؟

نگران بازپرداخت اقساط وام اربعین نباشید زیرا اقساط این وام ۶ ماه مهلت تنفس دارد. البته مدت و میزان بازپرداخت این وام تا زمانی که مبلغ آن به طور دقیق مشخص نشود مشخص نیست.

بلافاصله پس از تعیین مبلغ وام، مبلغ بازپرداخت در باکس پیام اپلیکیشن SAD24 به همراه مبلغ وام اعلام می شود.

مبلغ اقساط در سال ۱۴۰۱ به شرح زیر بوده است

مبلغ وام، مبلغ اقساط ماهانه

۳ میلیون تومان ۲۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان

۴ میلیون تومان ۳۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان

۵ میلیون تومان ۴۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه مبلغ دقیق اقساط وام اربعین را محاسبه کردیم؟ توجه داشته باشید که محاسبات ریاضی سخت و پیچیده است و ما از برنامه SAD24 برای محاسبه استفاده کردیم. برنامه SAD24 کامل ترین برنامه مدیریت مالی است که خدمات چک، وام فوری و محاسبه اقساط وام را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

شرایط ثبت نام وام اربعین

افراد برای دریافت وام ویژه اربعین ۱۴۰۳ باید شرایط زیر را داشته باشند:

زائران باید در سامانه سماح ثبت نام کنند.

مردم باید از مرز ایران عبور کنند.

فرد باید گذرنامه داشته باشد که ۶ ماه تا تاریخ انقضای آن باقی مانده است. (اگر پاسپورت ندارید به پلیس +۱۰ مراجعه کنید و پاسپورت اربعین را بخواهید.)

متقاضی باید دارای رتبه اعتباری مناسب باشد. (در SAD24، می توانید بدون کسر امتیاز درخواست اعتبار سنجی دریافت کنید)

متقاضی باید در بانک ملی حساب باز کرده و مبلغی معادل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز کند. (افراد می توانند به صورت حضوری در یکی از شعب بانک ملی و یا از طریق اپلیکیشن بام حساب باز کنند.)

توجه: شرایط ذکر شده طبق روال سال گذشته می باشد. بلافاصله پس از اعلام و تغییر شرایط این وام در سال ۱۴۰۳ در صندوق پیام اپلیکیشن SAD24 اطلاع رسانی خواهد شد.

وام اربعین بانک ملی

روابط عمومی بانک ملی سال گذشته اعلام کرد تمامی افرادی که قصد زیارت کربلا را در ایام اربعین دارند می توانند در این بانک حساب باز کرده و مبلغی معادل ۲ میلیون و ۵۰۰ میلیون در این بانک واریز و ۱۰ میلیون وام دریافت کنند.

اما در حال حاضر هیچ خبری از سوی این بانک برای این طرح منتشر نشده است.

روش ثبت نام وام اربعین ۱۴۰۳

برای ثبت نام وام اربعین ابتدا باید در سامانه سماح ثبت نام کنید سپس در بانک ملی حساب باز کنید و سپس برای دریافت وام اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا