بانک و بیمه

از کدام شرکت های بیمه ای بیشتر شکایت شده است؟

بیمه مرکزی اخیراً آخرین آمار مربوط به حکم شکایات شرکتهای بیمه را در سال ششم دارد. شکایت صنعت بیمه توسط بیمه گذاران و ذینفعان بیمه سیستم شکایت ثبت شده به عنوان جداول آماری و جدا از همه رشته ها با هدف فعال کردن شفافیت عملکرد ، که امکان ثبت نام برای جداول آماری و بهبود بیمه بیمه را فراهم می کند ، که براساس شرکت های بیمه منتشر شده است ، اخیراً منتشر شده است.

طبق آمار اعلام شده در این جداول ، تعداد کل شکایات ثبت شده ، شکایات ، از جمله واردات مورد بررسی و شکایات مورد بررسی از هم جدا شد.

با توجه به پویایی عملکرد و تغییرات عوامل موجود در این جداول ، با این حال ، موقعیت شرکت های بیمه هر ماه تغییر می کند و هر ماه درصد شکایات در شرکت های مختلف بین ماه های دیگر متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ، نسبت شرکت های سبد بیمه در آمار بیمه شکایت نباید نادیده گرفته شود. به عنوان مثال ، البته این است که تعداد شکایات یک شرکت با سهم ۵ ٪ در کل صنعت بیمه بالاتر از شرکت هایی است که سهم کمتری دارند. از آنجا که جمعیت آماری و بیمه گذاران این شرکت ها به مراتب بیشتر و بالاتر از جمعیت آماری شرکت های بیمه کوچکتر هستند.

هنگام تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل شکایات شرکت های بیمه ، رابطه بین سهم شرکت در صنعت بیمه و علائمی مانند مانند مثلاً نباید نادیده بگیرید. در غیر این صورت هیچ بررسی مناسبی از داده های آمار وجود ندارد.

سال گذشته شکایات شرکت ها چه بود؟
براساس داده های این جداول آماری ، در مجموع ۱۸۰۰ شکایت از شرکت های بیمه سال گذشته (۱) ارسال شد که ۲ مورد از آنها تحت درمان قرار گرفتند و هیچ شکایتی مورد بررسی قرار نگرفت یا مورد بررسی قرار گرفت.
براساس تعداد شکایات در سال ۲ ، ۲ شکایت و ۲ شکایت از شرکت ها ارائه شده است.

بر این اساس ، ۴.۹ درصد از علائم در مقایسه با تعداد کل شکایات ثبت شده در سال گذشته تحت درمان قرار گرفتند ، و کل شکایات تحت درمان قرار نگرفت و علائم درمان شد ، ۲ ٪ از این علائم در این مورد و ۴.۹ درصد نامناسب بودند.
کدام شرکت ها بیشتر شکایات بودند؟
در سال دوم ، سه شرکت بیمه دانا ، ایران و آرمان در بالاترین مشکلات بیمه مقام اول را به دست آوردند. در بیمه دانا ، سه شکایت توسط چهار ارائه شده است و پنج مورد دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفته است ، از جمله ۴ علائم و ۴ علائم اعلام شده است.
در مقام دوم در بیمه ایران ، دو شکایت از این شرکت وجود دارد که توسط چهار مورد بررسی شده است و چهار مورد بررسی شده است که ۴ مورد از آنها شکایت کرده اند و چهار نفر اعلام شده اند.
بیمه آرمان در مکان بعدی قرار دارد و ۲ شکایت توسط شرکت ارائه می شود. ۴ مورد تحت درمان قرار می گیرد و دو مورد دیگر نیز مورد بررسی قرار می گیرند. با این حال ، دو شکایت وجود داشت و چهار نفر دیگر اعلام شد.
نسبت این شرکت ها در صنعت بیمه چقدر است؟
براساس جدیدترین آمار بیمه مرکزی به نفع صنعت بیمه کشور در سال دوم ، سه شرکت ذکر شده در بالا شکایات بیمه ای بهینه دارند. این سهم ۲ ٪ در کل بازار بیمه کشور ، به موجب آن بیمه ایران ، سهم ۵ ٪ ، بیمه دانا ، سهم ۴.۹ ٪ و بیمه آرمن تنها سهم ۴.۹ ٪ است.
شکایت 2 AK8337
اگر نسبت شرکتهای موجود در صنعت بیمه را با رابطه و شکایات این شرکت ها مقایسه کنیم و در پایان سهم شرکت در بازار بیمه از سهم آنها از علائم فراتر رود ، عملکرد این شرکت مطلوب است.
سهم سوم بیمه شرکت کنندگان در کل شکایات
طبق این آمار ، شکایات مربوط به قسمت سوم بیمه مشارکت در راس جدول شکایت وجود دارد ، با دو قسمت درمانی با ۲ و بدنه خودرو با بیشترین تعداد در ردیف های بعدی ، که نشانگر سهم ۳.۵ ٪ از بیمه نامه شخص ثالث است.
شکایت 3 AK7973

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا