اخبار اقتصاد ایران

از ۳۱ بسته سرمایه گذاری گردشگری منطقه آزاد انزلی به ارزش‌ ۶۱۰۰ میلیارد تومان رونمایی شد

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد؛ ۳۱ بسته سرمایه گذاری گردشگری منطقه آزاد انزلی به ارزش ۶۱۰۰ میلیارد تومان رونمایی شد.

ایران تحلیل، همزمان با برپایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری با حضور دکتر حجت اله عبدالمالکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بسته های سرمایه گذاری شرکت بخش گردشگری منطقه آزاد انزلی رونمایی شد.

بسته های سرمایه گذاری گردشگری منطقه آزاد انزلی شامل ۳۱ پروژه قابل اجرا به ارزش ۶۱۰۰ میلیارد تومان است که در زمینه خدمات هتلداری و اقامتی، رفاهی و تفریحی، گردشگری تجاری می باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم معاون گردشگری دبیرخانه شورای عالی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان حضور داشتند. دکتر عبدالملکی از تلاش های منطقه آزاد انزلی و سایر مناطق آزاد در راستای تخصصی شدن بسته های سرمایه گذاری استقبال کرد و اظهار داشت: ایران آزاد دارای جاذبه ها، امکانات و زیرساخت های خوبی در زمینه های مختلف گردشگری و به منظور استفاده حداکثری از فرصت های موجود است. و ظرفیت ها، بسته های سرمایه گذاری به ارزش پنجاه هزار میلیارد تومان معادل یک میلیارد یورو در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی از فعالان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صنعت گردشگری خواست تا حضور یافته و از ظرفیت هایی مانند برگزاری رویدادها و تورهای گردشگری در مناطق آزاد و ارائه بسته های سرمایه گذاری بهره مند شوند.

دعوت به عمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا