ورزشی

استارت ناکامی‌های پرسپولیس با قهر تکراری گل‌محمدی/ پایان ماه عسل یحیی

پرسپولیس روز گذشته مقابل الدحیل قطر شکست خورد تا ویترین ناکامی های این تیم در ماه های اخیر را به بدترین شکل ممکن تکمیل کند. تیمی که فصل گذشته سه گانه فوتبال ایران را به دست آورد، حالا در اعماق چاهی فرو رفته است.

بر کسی پوشیده نیست که درویش و گل محمدی با وجود تمام جام هایی که در دو سال اخیر برای پرسپولیس به دست آورده اند، هرگز رابطه دوستانه و صمیمی با هم نداشتند. حتی وقتی یحیی عصبانی نبود و درویش هم خود را بی تفاوت نشان نمی داد. نکته مهم افت پرسپولیس بعد از هر حمله گل محمدی است. دقیقا همان اتفاقی که در فصل گذشته افتاد، امسال هم گریبان پرسپولیس را گرفت.

گل محمدی فصل گذشته و زمانی که پرسپولیس در لیگ برتر روزهای خوبی را سپری می کرد، با مدیران این باشگاه اختلاف نظر پیدا کرد و در چندین جلسه تمرین تیمش شرکت نکرد. . اگرچه پرسپولیس در نهایت در فصل بیست و دوم قهرمان شد، اما گل محمدی به ترک ترکیه عادت نکرد و دوباره عصبانیت را در دستور کار خود قرار داد تا شاید با این روش تکراری، نسخه جدیدی برای تیمش رقم بخورد.

گل محمدی ۱۹ مهر او امسال بار دیگر به بهانه پرداخت نکردن مطالباتش عصبانی شد و مانند قبل از شروع فصل که در فصل نقل و انتقالات به خارج از کشور سفر کرده بود راهی دبی شد. عصبانیت گل محمدی چند روزی در نیم فصل ادامه داشت اما این آغاز ناکامی و بحران در اردوی سرخ ها بود. پرسپولیس از این تاریخ ۶ دیدار برگزار کرد و ۳ تساوی، ۲ شکست و یک برد را تجربه کرد. سرخ‌ها در این مدت تنها مقابل پیکان به پیروزی رسیده‌اند و در سه بازی مقابل نصر، استقلال تاجیکستان و صنعت نفت آبادان به تساوی دست یافته‌اند و دو شکست مقابل سپاهان و الدحیل را تجربه کرده‌اند.

به گفته بسیاری از کارشناسان، پرسپولیس مشکلات فنی زیادی دارد، اما با وجود گذشت چندین ماه، تغییری ایجاد نشده و به جای بهتر شدن، وضعیت بدتر شده است. شکی نیست که مدیریت باشگاه در این اتفاق نقش داشته و مقصر است اما گل محمدی به عنوان سرمربی تیم باید بگوید برای رفع مشکلات فنی چه کرد؟ او که در مواقع حساس از ترفند عصبانیت استفاده می کند، باید به این سوال پاسخ دهد که چه بلایی سر تیم آمده است که پرسپولیس این همه دردسر دارد؟ مدیریت پرسپولیس مشکلات زیادی دارد که باید در جای خود به آن رسیدگی شود اما آیا می توان همه مشکلات را در مدیریت خلاصه کرد؟ آیا بیانیه ای علیه مدیریت همه مشکلات را حل می کند؟

هواداران پرسپولیس پس از بازی دیروز با سر دادن شعار «حیا کن یحیی رهایش کن» به سمت او بطری پرتاب کردند تا ماه عسل یحیی خیلی زود به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا