ترندهای روز

استارلینک برای مقابله با دلال‌های فروشنده دیش، جریمه ۳۰۰ دلاری تعیین کرد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

دیجیاتو: این هزینه برای کیت‌ها و ظروفی اعمال می‌شود که در خارج از منطقه‌ای که در ابتدا به فروش می‌رسیدند فعال می‌شوند.

استارلینک برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و دلالانی که در برخی مناطق ظروف را ارزان تر می خرند و در برخی دیگر گران می فروشند، طرحی به نام «کارمزد خارج از منطقه» ارائه کرده است. این هزینه برای کیت های اینترنتی اعمال می شود که در خارج از منطقه ای که در آن فروخته شده استفاده می شود. این کارمزدها به قدری بالا هستند که به نظر می رسد خرید و فروش خارج از منطقه غذاخوری Starlink را محدود می کند.

طبق گزارش The Verge، هزینه های خارج از منطقه برای کیت های اینترنت استاندارد و استاندارد Actuated 200 دلار است، اما برای Starlink Mini 300 دلار است. این کارمزدها البته به واحد پول ایالات متحده است، اما Starlink همچنین هشدار می دهد که ممکن است این هزینه به واحد پول آن کشور نیز دریافت شود.

Starlink هزینه های خارج از منطقه را در ایالات متحده، کانادا، اروپا، آسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و مناطق اقیانوسیه ایجاد کرده است. این شرکت می گوید که این هزینه ممکن است فقط برای فعال سازی اعمال شود. این هزینه به اندازه‌ای زیاد است که افرادی را که می‌خواهند ظروف یا کیت‌های Starlink را از منطقه دیگری خریداری کنند، دلسرد کند.

استارلینک با انتشار لیست هزینه ها می گوید در برخی مناطق هزینه خارج از منطقه با واحد پول آن کشور محاسبه می شود و برای برخی از مناطق این رقم بیش از ۳۰۰ دلار آمریکا خواهد بود. برای جلوگیری از پرداخت هزینه، Starlink خرید ظروف را مستقیماً از شرکت یا خرده فروشان مجاز در منطقه توصیه می کند.

ابتدا Starlink mini تیر به عنوان دیش قابل حمل برای استفاده از اینترنت ماهواره ای استارلینک معرفی شد. مدتی پیش این غذا در اختیار تمامی کاربران آمریکا قرار گرفت. در Starlink Mini، دیش و روتر Wi-Fi با هم ترکیب شده اند تا اندازه آن بسیار کوچکتر شود. این ظرف نسبت به کیت های قبلی Starlink انرژی کمتری مصرف می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا