ترندهای روز

استخدام 3 قاتل برای کشتن شوهر خیانتکار

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

به گزارش رسانه های تایلندی، وانیپا هامالا ۳۷ ساله زمانی که متوجه خیانت همسر تاجرش، پیچیت کلیپچیندا ۴۴ ساله شد، بارها بر سر این موضوع با او دعوا و دعوا کرد، اما وقتی دید که او شوهر به کار خود ادامه داد، او تصمیم وحشتناکی گرفت تا او را نابود کند. قرعه کشی کرد

او برای اجرای نقشه خود از یک اپلیکیشن آنلاین برای استخدام قاتل استفاده کرد تا اینکه در اواخر مارس ۳ مرد را از طریق اتاق گفتگو برای اجرای نقشه جنایت استخدام کرد. پس از توافق اولیه، آنها در اول آوریل با یکدیگر ملاقات کردند و زن جوان برای اجرای نقشه قتل ۳۰۰ هزار بات تایلند به آنها پرداخت کرد.

این زن قتل را طراحی کرده بود و از شوهرش خواست که در ۱۹ فروردین به رستورانی بیاید، اما او حاضر نشد و قاتلان اجیر شده به جای او به رستوران رفتند و شوهرش را شلیک کردند اما او حاضر به این کار نشد. او از این حمله جان سالم به در برد و به خانه بازگشت.

اگرچه او در آن شب از سوء قصد جان سالم به در برد، اما جسد بی جان او روز بعد در خانه اش در منطقه ماها سراخام بانکوک پیدا شد.

همسرش در همان روز به جای اطلاع پلیس، بلافاصله به پزشک خانواده آنها اطلاع داد. او همچنین گواهی فوت صادر کرد که در آن هلو به مرگ طبیعی مرده است. اما خواهر پیچیت مرگ طبیعی برادرش را باور نکرد و این مرگ مشکوک را به پلیس اطلاع داد.

با شروع تحقیقات پلیسی در تحقیقات اولیه همه چیز عادی به نظر می رسید اما در بررسی حساب بانکی همسر مقتول مشخص شد که وی اخیرا مبلغ زیادی را به چند نفر واریز کرده است. همچنین در ردیابی تلفن همراه زن جوان، چت های وی با قاتلان اجیر شده کشف شد. بر همین اساس، وانیپا چند روز پیش در منطقه رام اینترا بانکوک دستگیر شد. همچنین ۲ قاتل اجیر شده در همان روز دستگیر شدند که نفر سوم متواری شد.

این ۲ قاتل اجیر شده در اعترافات خود نحوه آشنایی با همسر مقتول، خرید تجهیزات و نحوه حمله را به پلیس توضیح دادند و اکنون پلیس مظنون است که همسر مقتول پس از شکست قاتلان اجیر شده در اجرای قتل، شوهرش را در خواب کشته است. طرح. است. در این شرایط کالبد شکافی و تحقیقات تکمیلی برای تعیین علت و نحوه دقیق مرگ ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا