اخبار اقتصاد ایران

استراتژی دقیق و ارتقای شاخص‌های بازرگانی فولاد سنگان :: افق میهن

با توجه به موفقیت های پی در پی فولاد سنگان از جمله پیشی گرفتن فروش محصولات این شرکت از برنامه پیش بینی شده، افزایش ۵۴ درصدی حمل و نقل محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین رکوردهای قابل توجه در حمل و نقل جاده ای و همچنین برنامه های شرکت برای ماشین آلات معدن را فراهم می کند. هادی مومنی، معاون بازرگانی فولاد سنگان گفت:

معاونت بازرگانی فولاد سنگان به ۳ واحد مجزا تقسیم می شود که هر یک از این واحدها علاوه بر داشتن مسئولیت های تخصصی، با چالش هایی نیز مواجه هستند که با بهره گیری از تجربیات و دانش موجود، در کنار ارتقای دانش فنی واحدها، سعی بر رفع آن ها شده است. کارمندان این مشکلات نیز باید شناسایی و استفاده شود
گزارش مشروح در لینک زیر

https://www.sanganco.ir/?p=35718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا