فناوری

استفاده از شخصیت‌های ثابت در عکس‌های تولیدشده با هوش مصنوعی میدجرنی ممکن شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: مدل های هوش مصنوعی برای تولید تصویر بسیار محبوب هستند و سرویس Midjourney یکی از این برنامه های محبوب است. به تازگی این سرویس یک ویژگی کاربرپسند را معرفی کرده است: امکان بازآفرینی کاراکترهای ثابت در تصاویر مختلف.

طبق گفته Venturebeat، بیشتر خدمات تولید تصویر به مدل‌های انتشار متکی هستند. این ابزارها سعی می کنند با دریافت متن از کاربر یک تصویر ایجاد کنند.

با این حال، مشکل همه برنامه‌های هوش مصنوعی این است که پاسخ‌ها ناسازگار هستند. هوش مصنوعی برای هر درخواست تصویر جدیدی تولید می کند. حتی اگر همان درخواست تکرار شده باشد یا از کلمات کلیدی مشابه در دستور قبلی استفاده شده باشد.

این موضوع ممکن است برای تولید محتوای کاملاً جدید عالی باشد. با این حال، اگر کاربر در حال گفتن داستان، نوشتن رمان یا تولید محتوای بصری است، ممکن است بخواهد از یک شخصیت در تمام عکس های خود استفاده کند و فقط حالات چهره، لباس ها و محیط اطراف آن شخصیت را تغییر دهد.

دستیابی به این سناریوی دقیق، که معمولاً برای تداوم روایت ضروری است، تاکنون با هوش مصنوعی مولد بسیار دشوار بوده است. اما Midgerni برای حل این مشکل قابلیت جدیدی را معرفی کرده است.

ویژگی جدید Midgerni چگونه کار می کند؟

سرویس هوش مصنوعی برچسب جدیدی به نام «–cref» (مخفف «مرجع کاراکتر») معرفی کرده است که کاربران می‌توانند آن را به انتهای پیام‌های متنی خود در Discord Midsummer اضافه کنند و همان کاراکتر را در عکس‌های تولیدی بعدی نشان دهند. کاربر می تواند ویژگی هایی مانند شکل بدن و حتی لباس را از طریق URL تغییر دهد.

با این برچسب، Midjourney به طور بالقوه می تواند از یک ابزار سرگرم کننده یا ایده پرداز به یک سرویس داستان سرایی حرفه ای تر تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا