اخبار اقتصاد ایران

استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت تکمیل پروژه ملی جی نف

محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با محمدرضا رستمی رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

افق میهن، مدیر کل پست گیلان در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح JNEF در سرشماری ثبت نام بر اساس ۱۴۰۵ خواستار هم افزایی بیشتر متولیان امر در اجرای این طرح شد و افزود: با با تکمیل این پروژه در استان، امکان ایجاد الگوهای علمی، عمرانی و اقتصادی بر اساس پراکندگی و پراکندگی جمعیت و تعمیم آن به سایر استان های کشور امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ژئوکدینگ و شناسایی واحد اماکن روستایی در حال اجراست، ادامه داد: وی خواستار همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای الزام استفاده از سایر دستگاه های اجرایی در استفاده از اطلاعات مکان محور و احراز هویت مکان به منظور شفاف سازی ارائه خدمات و صدور مجوز شد.

در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن اشاره به اهمیت پروژه JNF بر لزوم برگزاری جلسات مشترک با کارشناسان سازمان به منظور همپوشانی اطلاعات موجود و رفع ابهامات تاکید کرد. در راستای تهیه زمینه اجرای سرشماری نفوس و مسکن.

لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص نحوه بهره مندی از بودجه استانی برای تجهیز، نوسازی و اجرای پروژه ملی JNF بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا