فرهنگ و هنر

استقبال از عرضه‌های بهمن دیزل در بورس کالا؛ امپاور و فورس صدرنشین تقاضا

روز یکشنبه (۱۰ تیر ۱۴۰۳) شرکت بهمن دیزل زیر گروه این گروه است بهمن عرضه ۴۰ کامیون; ۲۰ کامیون Empower و ۲۰ کامیون Force متعلق به شرکت بهمن گازوئیل در تالار خودرو بورس کالا عرضه و معامله شد که با استقبال زیادی روبرو شد.


ایران تحلیل –

در این عرضه ۱۱۱ درخواست برای EM POWER و ۱۱۹ درخواست برای کامیون FORCE انجام شد.

قیمت نهایی کامیون Empower 5 میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و قیمت نهایی کامیون فورس یک میلیارد و ۹۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود. شرکت بهمن دیزل هر دو کامیون در ۱۰th شهریور به مشتریان تحویل خواهد داد.

من باید بگویم؛ قیمت نهایی کامیون سفید Empower مدل ۱۴۰۳ علاوه بر قیمت مکشوفه، ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های اضافی به مبلغ ۱۹ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان شامل مالیات، عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت سوخت، ثالث بیمه پارتی و… می باشد.

قیمت نهایی کامیون سفید فورس مدل ۱۴۰۳ علاوه بر قیمت مکشوفه شامل ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های اضافی به مبلغ ۱۳ میلیون و ۷۶۴ هزار تومان شامل مالیات، عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت سوخت، سوم. بیمه مهمانی و غیره

یدک کش Empower BD500: این یدک کش تک محور، قدرتمند و مدرن متعلق به شرکت بهمن دیزلی است. این کامیون مجهز به کولر در محل بوده و توانسته مجوز کالاهای خطرناک ADR را دریافت کند. Empower با موتور ۱۱۸۰۰ سی سی توربو مجاز به تحمل ۴۴ تن وزن بوده و از گیربکس ۱۲ سرعته AMT TRAXON برند ZF استفاده می کند.

کامیون ۸.۵ تن فورس: این کامیون نیز محصول شرکت می باشد بهمن دیزلی بوده و در رده کامیون های ۸ تنی قرار می گیرد. موتور استفاده شده در فورس ۸ تن از برند کامینز و دارای ۴ سیلندر خطی سوپ بالا، تزریق مستقیم ۱۶ سوپاپ، مجهز به توربو شارژ، اینترکولر; همچنین این موتور ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۶۰ سی سی حجم دارد.

سیستم سوخت رسانی فورس ۸.۵ تن کانال مشترک انژکتوری (بوش-آلمان) و مخزن آلومینیومی با حجم ۲۰۰ لیتر برای آن تعبیه شده است. ترمزهای جلو و عقب در کامیون ۸.۵ تنی فورس کاپ پنوماتیک بوده و سیستم ترمز ضد قفل فورس مجهز به کنترلرهای الکترونیکی برای تعادل و پایداری در سطوح لغزنده (EBD+ABS) است.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا