خودرو

استقبال از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه تخصصی آفرود و کمپینگ اراک


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش روابط عمومی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی، این نمایشگاه از روز دوشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع در تالار پارس و پردیس دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دایر است.

مرکز جهانگردی و خودروسازی در این رویداد بزرگ ملی، خودروهای کمپینگ و کاروانی، دوچرخه های تور، موتور سیکلت های توریستی، خودروهای ناوگان امداد خودروی مرکز، خودروهای سافاری، خودروهای پلاک ترانزیتی و … را در غرفه ای با متراژ به نمایش گذاشته است. به مساحت ۷۰۰ متر مربع

حدود ۴۰ خانه سیار و کاروانی که از سراسر کشور برای شرکت در این نمایشگاه با هدف توسعه گردشگری داخلی و ترویج سفر مسئولانه و ایمن حضور یافته بودند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی به نمایش درآمدند.

در دو روز ابتدایی این نمایشگاه با توجه به وسعت، تنوع برنامه ها، خدمات و جذابیت های بصری و همچنین اجرای ویژه برنامه ها از جمله کمپر رادیو و نشست های تخصصی، غرفه مرکز با حضور استانی تجهیز شد. مدیران و مسئولانی که بزرگان بخش گردشگری و خودروسازی کشور، با استقبال چشمگیر کارمندان، جوانان و علاقمندان به سفر، گردشگری و خودرو مواجه شدند.

نماينده بخش خودروهاي موتوري و گردشگري و خودروي مركز جهانگردي و اتومبيل در اين نمايشگاه، علاوه بر برقراري ارتباط موثر با مديران و مسئولان، به توسعه و تقويت فعاليت هاي گردشگري و ورزش هاي موتوري در سطح استان مي پردازد. و کشور معرفی کمیته ها و باشگاه های تخصصی شامل باشگاه موتور سیکلتگردی، باشگاه گردشگری دوچرخه سواری، باشگاه گردشگری هوایی، باشگاه ملی سافاری، باشگاه ملی کمپینگ و کاروان سواری، باشگاه اتومبیلرانی بانوان، کمیته آموزش، کمیته رالی و غیره.

صدور گواهینامه بین المللی رانندگی، پلاک ترانزیت و مجوز گمرکی، خدمات امداد خودرو مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی و فعالیت های بین المللی از دیگر بخش های ارائه شده در این نمایشگاه است و بازدید از جاذبه های تاریخی مانند بازار سنتی اراک، غار باستانی نخجیر، شهر تاریخی نراق، موزه مشاهیر و مفاخر، موزه صنایع دستی قلعه وکیل و موزه مردم شناسی در چهار فصل برگزار می شود.

نمایشگاه مسافرت، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته تا ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

علاقه مندان به اطلاع از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی رانندگی مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به سایت www.taci.ir یا صفحات این مرکز در شبکه های اجتماعی به آدرس @taci.ir مراجعه و یا تماس بگیرند. ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس بگیرید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا