اخبار اقتصاد ایران

استقبال شهروندان از نسخه ارتقاء یافته “همراه‌شهر پلاس” / تعداد کاربران از یک میلیون و 500 هزار نفر گذشت :: ایران تحلیل

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال مشتریان این بانک برای نسخه ارتقا یافته «همراه شهر پلاس» گفت: تعداد کاربران این نرم افزار کاربردی از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشته است.

به گزارش ایران تحلیل، حسام حبیب اله با بیان اینکه بانک شهر توانسته است خدمات بانکی کاربردی را از طریق نرم افزار «همراه شهر پلاس» در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ارائه کند، اظهار داشت: این نرم افزار مبتنی بر پایه است. روی پروتکل های امنیتی و رعایت ضوابط اعلام شده از سوی بانک مرکزی بالاترین امنیت را برای کاربران فراهم کرده است.
حبیب اله به ارتقای نرم افزار موبایل شهر پلاس با هدف تسهیل در ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: نسخه شامل امکاناتی از جمله افتتاح آنی حساب انواع سپرده، صدور آنی کارت برای مشتریان جدید و خدمات چک (از جمله برگشت چک و استعلام برگشت چک) بوده است
وی در ادامه با بیان اینکه ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون مراجعه به شعب این بانک و از طریق این نرم افزار امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: درخواست های ارسالی در کمترین زمان ممکن بررسی می شود. همچنین تاکنون بیش از ۳۰۰ فقره تسهیلات پرداخت شده است.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: محرمشهر پلاس در ارائه خدمات بانکی غیرحضوری از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و از آخرین فناوری های حوزه فناوری اطلاعات مانند هوش مصنوعی و خدمات یکپارچه استفاده می کند.
این گزارش می افزاید دسترسی به نسخه های IOS، اندروید و تحت وب (مناسب برای انواع گوشی های همراه) «شهر پلاس» از طریق سایت بانک شهر به آدرس زیر امکان پذیر است:

همچنین شهروندان می توانند با ارسال عدد ۵ به شماره ۲۰۰۰۳۵ لینک دانلود و نصب شهر پلاس را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا