اخبار اقتصاد ایران

استقبال گردشگران نوروزی از جشنواره بهار در بهار منطقه آزاد انزلی

یکی از مهم ترین بخش های نوروزی که مورد استقبال و توجه گردشگران قرار می گیرد، جشن بهار در بهار با اجرای موسیقی سنتی و فولکلور گیلان ضمین و برنامه های شاد و مفرح خانواده محور است که در قالب جشنواره ترنم بهار در بهار ۱۴۰۳. باشد

ایران تحلیل یکی از مهم ترین بخش های نوروزی که مورد استقبال و توجه گردشگران قرار می گیرد، جشن بهار در فصل بهار با اجرای موسیقی سنتی و فولکلور گیلان ضمین و برنامه های مفرح خانواده محور در قالب ترنم است. جشنواره بهار در بهار. ۱۴۰۳ در حال اجرا است.

از این رو گزارش آشنایی با مولفه های مختلف فرهنگی، باورها، آداب و رسوم و باورهای نیاکان نقاط مختلف گیلان در خصوص بهار، زمستان و اعتقادات مذهبی، روابط اجتماعی و رویاهای مردمان سخاوتمند و بلندمرتبه با کوه جنگل ها، دریاها، تالاب ها و رودخانه ها. تجربه و صدای موسیقی بیانگر احساسات شاد، غمگین و ابزاری برای اندیشیدن آنها محسوب می شود، یکی از مهم ترین دلایل برگزاری رایگان کنسرت های فولکلور گیلانی در فضای باز فاز تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی را تشکیل می دهد.

لازم به ذکر است اجرای برنامه های موسیقی فولکلور گیلانی این امکان را فراهم کرده است تا لذت تجربه موسیقی اصیل یکی از غنی ترین گنجینه های موسیقی ایران یعنی مردم گیلان را برای خانواده ها و نسل جوان در فضای آزاد صنعتی تجربه کنند. منطقه تجاری و سازمان منطقه آزاد انزلی بر این باور است که برپایی جشنواره نوروزی علاوه بر امکانات زیرساختی در زمینه های گردشگری، تفریحی، تجاری و ورزشی، فرصتی را برای مسافران فراهم می کند تا با بخش های مختلف فرهنگ گیلان آشنا شوند. زمینه های مختلف از جمله موسیقی برنامه های جشنواره ترنم بهار در فصل بهار است که مورد استقبال خانواده ها قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا