خودرو

استقبال گروه بهمن به عنوان حامی تیم ملی تکواندو از رقابت های کسب سهمیه المپیک


آنچه دیگران می خوانند:

چین میزبان مسابقات تکواندو المپیک آسیا بود که در آن تکواندوکاران ۳۳ کشور حضور داشتند و تیم تکواندو ایران با هدایت مبینا نعمت زاده و آرین سلیمی دو سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرد. تیم ملی تکواندو کشورمان پس از درخشش در این رقابت ها شب گذشته مورد استقبال مدیران تیم ها، مسئولان ورزشی، پیشکسوتان و خانواده بزرگ تکواندو وارد تهران شد.

تیم ملی تکواندو ایران با کسب ۴ سهمیه خود را برای حضور در المپیک پاریس آماده می کند. مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم دو سهمیه ایران در کلاس بانوان، مهران حشرادی در وزن ۸۰- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم دو سهمیه ایران را تشکیل می دهند. دو سهمیه ایران در گروه مردان را تشکیل می دهند.

نام گروه بهمن این تیم در حالی به عنوان یکی از حامیان اصلی تیم ملی تکواندو کشورمان معرفی شده است که تیم بسکتبال بانوان این گروه به تازگی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده است. این تیم در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نایب قهرمان کشور بود. تیم بسکتبال بهمن بیشترین تعداد ملی پوش را در بین تیم های باشگاهی بسکتبال بانوان ایران دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا