بانک و بیمه

استقبال گسترده زائران اربعین از خدمات خودپردازهای بانک پارسیان در مرزهای کشور

به گزارش افق میهن، چهار دستگاه خودروی ویژه هر کدام با دو دستگاه خودپرداز سیار در مرزهای جنوبی و غربی کشور برای ارائه خدمات مالی شبانه روزی به موکب های تعزیه اربعین حسینی مستقر شده اند.

مبلغ برداشت وجه نقد از طریق این دستگاه ها برای دارندگان کارت پارسیان تا سقف ۱۰ میلیون ریال است و پاسخگوی نیاز زائرین کربلا به پول نقد و سایر خدمات بانکی در ۲۴ ساعت شبانه روز و در تمام روزهای هفته خواهد بود.

این دستگاه های خودپرداز انواع خدمات بانکی از جمله: پرداخت نقدی، انتقال وجه با استفاده از کارت های شطحی، شارژ مستقیم سیم کارت های اعتباری تلفن همراه و … را به تمامی زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می دهند.
شعب و باجه های این بانک مستقر در مسیر تردد زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در استان های خوزستان، کرمانشاه، ایلام و سایر استان های همجوار، به نفع زائران اربعین حسینی (ع) به ارائه خدمات استثنایی می پردازند. و خدمات الکترونیکی که به محبین اهل بیت علیهم السلام ارائه می کنند.

همچنین باید گفت؛ به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تامین ارز مورد نیاز زائران در ایام اربعین، شعب منتخب بانک پارسیان در سراسر کشور و باجه فرودگاه امام خمینی (ره) این بانک بر اساس اعلام مرکزی اقدام به فروش ارز می کنند. بخشنامه بانک و زائران اربعین مدارک لازم را ارائه می کنند. آنها می توانند ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند.
همچنین زائران گرامی می توانند با نصب آخرین نسخه این اپلیکیشن و مراجعه به صفحه جزیره با استفاده از گزینه “آی گپ” ارز اربعین را از طریق پیام رسان “آی گپ” خریداری کنند. ارز اربعین ارز مسافرتی خود را بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا