اخبار اقتصاد ایران

استقبال ۶۲.۵ درصدی مردم از طرح فجرانه کالابرگ :: ایران تحلیل

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه «نزدیک به ۳۷ میلیون نفر از طرح فجران کالابرگ استفاده کرده اند»، گفت: فاز اول این طرح تا ۱۷ سال است. اسفند ادامه دارد و بعد از آن دو ماه هر ماه اعتبارات را جداگانه شارژ می کنیم.

به گزارش ایسنا، سید سلطان مرتضوی صبح چهارشنبه اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: طرح کالابرگ از اسفند از سال گذشته شروع شد و روش ها و نوآوری های مختلفی را اجرا کردیم که در دهه فجر امسال به اوج این طرح رسیدیم و مقرر شد یارانه یا مشوق مضاعف برای هفت دهم جامعه پیش بینی و در قالب پرداخت شود. یک فاکتور الکترونیکی

وی با بیان اینکه طرح فجران کالابرگ با موفقیت اجرا شد و در فاز اول به مدت سه ماه ادامه دارد، افزود: فاز اول که از ۱۸ بهمن ماه آغاز شده تا روز گذشته مورد استقبال ۱۲ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۱۶ خانوار قرار گرفته است. .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: تاکنون حدود ۳۷ میلیون نفر یعنی حدود ۶۲.۵ درصد از این طرح فجرانه کالابرگ استقبال کرده اند و فاز اول این طرح تا ۱۷ ادامه خواهد داشت. اسفند ادامه دارد.

وی ادامه داد: دهک های درآمدی که از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده اند شامل دهک اول ۸۵.۷، دهک دوم ۶۸، دهک سوم ۶۹، دهک چهارم ۸۴، دهک پنجم ۴۳، دهک ششم ۴۶ درصد و دهک هفتم ۴۲ درصد است. .

مرتضوی در ادامه بیان کرد: میانگین اعتباری که انجام شده و خریدی که از شرکت های مختلف اعم از شرکت های زنجیره ای و جنرال فروشگاه ها انجام شده است تاکنون ۳۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که ۳۴.۶ همات خریداری شده که ۷.۸ همات خریداری شده است. یارانه و ۲۶.۸ درصد از منابع مردمی استفاده شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: دخ های مختلف نباید خیلی عجله داشته باشند، فاز اول این پروژه تا ساعت ۱۷ به اتمام می رسد. اسفند ادامه دارد و دو ماه دیگر پس از ۱۷ اسفند اعتبارات را هر ماه جداگانه شارژ می کنیم و امیدواریم بتوانیم بخشی از وظایف خود را در قبال مردم به ویژه دهک های ضعیف انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا