ترندهای روز

استقرار حمام‌های صحرایی در نجف و کربلا

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس کمیته آب و برق پایدار اربعین حسینی از برپایی حمام صحرا در نجف و کربلا و همچنین مسیر بین این دو شهر برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

محمد مرادی در رادیو اربعین با بیان اینکه در پایانه های مرزی مربوط به راهپیمایی اربعین شبکه پایدار آب و برق داریم، اظهار داشت: شبکه فاضلاب نیز در این مناطق ایجاد شده است.

ایجاد حمام های صحرایی در نجف و کربلا

وی با بیان اینکه وضعیت شبکه برق پایانه های مرزی پایدار است چرا که قطعی برق مشکلات زیادی را برای عبور و مرور زائران ایجاد می کند، اظهار داشت: مقدمات خوبی از سوی موکب ها، نهادهای مردمی و … در خصوص تامین این امر صورت گرفته است. از آب

مرادی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه زائران اربعین نگران آب، برق و یخ در پایانه های مرزی نباشند و نیازی به همراه داشتن بطری های آب زیاد نیست، در بخشی دیگر از سخنان خود به زائران اربعین حسینی توصیه کرد در هوای گرم از جابجایی خودداری کنند. برای لذت بردن از ساعات خنک راهپیمایی را افق میهن کنید.

رئیس کمیته آب و برق پایدار اربعین حسینی با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای زائران در حوزه مأموریت خود در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته ای را به آنان ارائه دهیم، گفت: این شهر به گونه ای طراحی شده است که زائران در این ارتباط با مشکل مواجه نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا