ورزشی

استقلال قدرت شکست هر تیمی را دارد/ رقبا با شیطنت هواداران ما را فریب دادند

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا گفت: از حضور در لیگ برتر آسیا بسیار خوشحالیم. برای رسیدن به این جایگاه خیلی تلاش کردیم. بهترین تیم ها حضور دارند و استقلال همیشه بهترین بوده است. بچه های تیم من سال گذشته سخت کار کردند. بهترین بازیکنان اروپایی در تیم های مقابل ما حضور دارند. ما کار سختی داریم اما سعی می کنیم در هر بازی بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. بازی فردا مقابل یکی از بهترین تیم های آسیایی است. بازی سختی برای هر دو تیم است اما ما استقلالی هستیم و قدرت شکست دادن هر تیمی را داریم.

وی درباره شرایط تیمش نیز گفت: صحبت درباره این موضوع کمی سخت است. مطالبات بازیکنان پرداخت شده و الان خوب نیست صحبت کنیم.

نکونام افزود: از پیشکسوتانی که پارسال از اولین روزی که آمدم از استقلال حمایت کردند تشکر می کنم. من سرمربی استقلال و بخشی از هواداران هستم. دوست دارم از شرایط ما مطلع باشند. متاسفانه برخی شیطنت های تیم های رقیب باعث تقلب هواداران ما شد. ما همیشه هوادار استقلال هستیم و وظیفه ما حمایت از استقلال است و تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین ها را انجام دهیم. انشاالله موفق باشیم و باعث افتخار استقلال باشیم.

وی همچنین گفت: با واقعیت جلو می روم و با بازی هایی که از تیم حریف دیدم، تیم الغرافه دو سه بازیکن دارد که ملیت قطری هستند. همه بازیکنان آنها باکیفیت و خارجی هستند و فقط برای جام باشگاه های آسیا روی آنها حساب می کردند. آنها فوق العاده قوی هستند، اما ما مستقل هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم. در لیگ ایران سه بازی مهمان بودیم و در لیگ نخبگان نقطه قوت ما ورزشگاه و هواداران بود که نتوانستیم بازی کنیم. از مسئولان شهر قدس برای آماده سازی ورزشگاه تشکر می کنیم اما شرایط برای تیم ما اصلا خوب نیست. چقدر تیم من در آزادی پارسال با وجود هواداران قوی بود اما امسال اینطور نیست. امیدوارم به بازی در ورزشگاه آزادی ادامه دهیم زیرا هواداران نقطه قوت اصلی ما هستند.

سرمربی استقلال در پایان تصریح کرد: نسبت به امسال تغییرات سیستمی نسبت به سال گذشته داشتیم و نیاز به زمان داریم، آنها هم همینطور هستند و بازیکنانی که در سطح بالایی در فوتبال دنیا بازی می کنند اینگونه هستند، تغییر سیستم می دهند. نتیجه در یک لحظه و یک ثانیه تیم الغرافه اینگونه است چون همه با کیفیت هستند. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و حمایت هواداران بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا