ورزشی

استقلال قلی‌زاده را به پرسپولیس واگذار کرد؛ رقم نجومی مانع از معامله آبی‌ها

باشگاه لخ پوزنان در واکنش به پیشنهاد استقلال به صورت کتبی اعلام کرد که در صورت واریز مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به حساب قلی زاده رضایت نامه وی را صادر خواهد کرد.

علی قلی زاده یکی از بازیکنان مورد نظر جواد نکونام در فصل نقل و انتقالات است، بازیکنی که در پست هافبک بازی می کند و از تکنیک بالایی برخوردار است.

او در هفته های گذشته با استقلالی ها مذاکره کرد و آبی ها با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه لخ پوزنان لهستان رضایت نامه او را دریافت کردند و خواستار عقد قرارداد با او شدند.

باشگاه لخ پوزنان در واکنش به پیشنهاد استقلال به صورت کتبی اعلام کرد که در صورت واریز مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به حساب این باشگاه، آمادگی دارد رضایت نامه قلی زاده را صادر کند.

باشگاه لهستانی در این نامه تاکید کرده است که تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرش تخفیف و اقساط برای صدور رضایت نامه قلی زاده نیست.

باشگاه استقلال برای جذب قلی زاده علاوه بر پرداخت یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به باشگاه لخ پوزنان مجبور شد حدود یک میلیون یورو به این بازیکن بپردازد.

با این حساب باشگاه استقلال برای جذب قلی زاده باید حدود ۲.۸ میلیون یورو معادل ۱۱۱ میلیارد می پرداخت.

این رقم سنگین باعث انصراف استقلالی ها برای جذب قلی زاده شد و حالا شنیده می شود باشگاه پرسپولیس برای جذب قلی زاده قدمی رو به جلو برداشته است.

در این شرایط این سوال مطرح می شود که آیا باشگاه پرسپولیس حاضر است ۱۱۱ میلیارد برای جذب قلی زاده بپردازد یا آنها هم انصراف می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا