ورزشی

استقلال و النصر در تهران برگزار می‌شود

پس از تحولات اخیر منطقه و تغییر محل بازی ایران و قطر از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، شایعاتی در مورد محل برگزاری بازی استقلال و نصر عربستان در مرحله گروهی به گوش رسید. لیگ قهرمانان آسیا این بازی قرار است در اولین قرار باشد آبان به خصوص با توجه به حساسیت های سیاسی و ورزشی بین دو کشور و همچنین حضور کریستیانو رونالدو در تیم النصر که در تهران برگزار می شود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

گزارش هایی مبنی بر احتمال تغییر مکان این نشست به کشور ثالث در رسانه های مختلف و فضای مجازی منتشر شد. این شایعات در پی درخواست برخی باشگاه ها و تیم ها از جمله تیم ملی قطر و خود باشگاه النصر برای بازی در کشور ثالث به ویژه پس از انتقال محل برگزاری بازی تیم ملی ایران به قطر قوت گرفت. هواداران استقلال هم نگران بودند که بازی حساس تیمشان به خارج از تهران منتقل شود و النصر در جایی دیگر به مصاف آنها برود.

اما حامد مومنی، قائم مقام دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در مصاحبه ای رسمی اعلام کرد که هیچ نامه یا درخواستی از کنفدراسیون فوتبال آسیا یا باشگاه النصر مبنی بر تغییر مکان این بازی به کشور ثالث دریافت نشده است. . وی تاکید کرد: تا این لحظه که در خدمت شما هستم، تمام هماهنگی ها برای میزبانی از تیم النصر تهران اندیشیده شده است.

مومنی همچنین افزود: تمامی مسائل اجرایی این دیدار از سوی مسئولان مربوطه در حال پیگیری است و باشگاه استقلال آمادگی کامل برای میزبانی از این دیدار مهم را دارد. البته مشخص نیست که آیا اظهارات مومنی در نهایت با تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا همخوانی خواهد داشت یا خیر، اما آنچه مشخص است این است که تا این لحظه کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم قطعی برای تغییر این قانون نگرفته است. محل برگزاری بازی استقلال و نصر مگر اینکه نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای آینده تغییر کند. کند کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا