ورزشی

استقلال چوب نقل و انتقالات را خورد

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شکست آبی پوشان مقابل ذوب آهن در لیگ برتر گفت: استقلالی ها در بازی با ذوب آهن چوب نقل و انتقالات خود را خوردند! استقلال ۱۰ بازیکن گرفت اما نتوانست نقاط ضعف فصل گذشته را ترمیم کند. همان بازیکنی که ۲ گل به استقلال زد می خواست آبی پوش شود اما آنها او را نخواستند!

وی افزود: متاسفانه استقلال همیشه سلیقه ای بسته است. چرا باید این اتفاقات بیفتد و همه چیز سلیقه ای باشد؟ چرا باید بازیکن سلیقه ای جذب شود و مربی سلیقه ای قرارداد ببندد؟! در باشگاه بزرگ استقلال باید خرد جمعی وجود داشته باشد.

پیشکسوت استقلال افزود: خط دفاع استقلال یکی از بدترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. تا به حال ندیده بودم استقلال در فاز دفاعی اینقدر ضعیف عمل کند! بازیکنان ذوب آهن هر توپی را که به سمت دروازه این تیم آوردند به راحتی پاس کردند.

ورمزیار در خصوص اینکه سیدحسین حسینی با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه استقلال از تمرین محروم شد و مقابل ذوب آهن به میدان نرفت، گفت: دلیل بازی نکردن حسینی محرومیت بود اما سوال من این است که آیا این بازیکن مجازات شد. یا استقلال؟ اگر خطایی مرتکب شده باشد باید جریمه شود. همه اتفاقات در باشگاه استقلال باید بر اساس خرد جمعی باشد، تشویق باید بر اساس تصمیم جمعی و تنبیه با مشورت انجام شود.

وی افزود: باشگاه استقلال متعلق به هواداران است. مالکان باشگاه استقلال افرادی هستند که در هوای سرد و گرم از این تیم حمایت می کنند. این عزیزان حق دارند ناراحت شوند و مطالبه کنند. برند استقلال توسط مرام ساخته شد و اگر آنها نبودند استقلال وجود نداشت و به همین دلیل حق دارند از شرایط این تیم ناراحت باشند.

ورمزیار با اشاره به اینکه باشگاه استقلال فاقد اقتدار تام در راس مدیریت است افزود: باید به مدیریت باشگاه استقلال اختیارات کامل داده شود. احساس می کنم فرشید سمیعی هنوز اختیارات کاملی ندارد و باید در همه موارد با هلدینگ خلیج فارس مشورت کند. باید به او اختیارات کامل داده شود و پاسخگوی رفتار خود در جلسات هیئت مدیره باشد.

بازیکن سابق استقلال درباره پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید این تیم نیز گفت: سرمربی جدید استقلال را به طور کامل نمی شناسم و اطلاعاتم بر اساس رزومه ای است که در رسانه ها منتشر شده است، اما امیدوارم او باشد. موفق در استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا