اخبار اقتصاد ایران

استمرار برگزاری حراج خرده فروشی در سال جدید | پیگیری تغییر کاربری زمین ۵ هزار متری تحت اختیار

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال گیلان اعلام کرد:

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال استان گیلان در اولین جلسه اداری اموال استان گیلان گفت: انجام اقدامات لازم برای تجهیز انبار بندر انزلی، تامین فضای اداری اجاره ای جایگزین فضای اداری فعلی در سال جاری یکی از موارد است. از برنامه های این بخش

ایران تحلیل اولین جلسه اداری املاک استان گیلان در سال جدید با موضوع های مختلف و مهم برگزار شد. مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان در اولین جلسه اداری اموال تملک استان گیلان به مهمترین برنامه های اجرایی در سال جدید اشاره کرد و افزود: انجام اقدامات لازم برای تجهیز انبار بندرانزلی، تامین یک فضای اداری اجاره ای جایگزین فضای اداری فعلی در سال جاری از برنامه های این دفتر.

مهندس مقری ادامه داد: پیگیری تغییر کاربری ۵ هزار متری تحت اختیار با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از دیگر برنامه های این اداره کل در سال جدید است.

وی افزود: ادامه برگزاری مزایده خرده فروشی در مدت ۱۵ روز، شرکت در مزایده سراسری طبق برنامه زمان بندی و امحای کالاهای غیر مصرفی از دیگر موارد طرح های ۱۴۰۳ است.

مغری به مکاتبه با اداره کل تعزیرات استان در خصوص پرونده های قاچاق اشاره کرد و افزود: مکاتبه با اداره کل تعزیرات استان در خصوص صدور احکام قاچاق با اولویت کالاهای حجیم و قدیمی در سال جدید انجام می شود. صدور قرار دادگاه طبق روال قبلی.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال متعلق به استان گیلان در خصوص کلیه خودروها و موتورسیکلت های قاچاق بالای ۲۵۰ سی سی گفت: جمع آوری و پیگیری آرا به صورت ویژه و مستمر در خصوص این خودروها و موتورسیکلت های قاچاق انجام می شود و در محدوده انبارهای اموال استان گیلان تا تعیین تکلیف نهایی. خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا