ترندهای روز

اسم رمز گوشی جدید گوگل لو رفت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اگرچه سری گوشی‌های پیکسل ۹ به تازگی معرفی شده‌اند و برخی فروشگاه‌ها آن را در انبار ندارند، اما گزارش جدیدی از نام رمز نسل بعدی دستگاه‌های پیکسل فاش شده است.

در سری پیکسل ۱۰ ابتدا پیکسل ۱۰ معمولی با رمز «فرانکل» دیده شده است. Pixel 10 Pro و Pixel 10 Pro XL به ترتیب با کد “Blazer” و “Mustang” شناخته می شوند. این ۲ گوشی ظاهراً هم اندازه مدل های نسل فعلی هستند.

در نهایت Pixel 10 Pro Fold با اسم رمز «Rango» عرضه خواهد شد. این گوشی قرار است دوباره در پاییز در کنار دیگر محصولات سری پیکسل ۱۰ عرضه شود. همانطور که انتظار می رفت، تنها دستگاه پیکسلی که انتظار می رود قبل از پاییز ۲۰۲۵ عرضه شود، گوگل پیکسل ۹a است.

موفقیت سری پیکسل ۹ از نظر فروش هنوز مشخص نیست، اما ظاهرا گوگل در حال برنامه ریزی برای عرضه سری بعدی است و این خبر خوبی برای طرفداران گوشی های پیکسل است.

اسم رمز احتمالی Pixel 9a

پیش از این چندین بار فاش شده بود که پیکسل ۹a از نام رمز «تگو» استفاده خواهد کرد. ما انتظار داریم که Pixel 9a در ماه می و در حوالی رویداد Google I/O معرفی شود، یعنی زمانی که معمولاً سری Pixel a وارد بازار می‌شود.

رمز عبور گوشی جدید گوگل فاش شد

اپل قبلا سعی کرده بود گوشی های پرچمدار خود را در ابعاد کوچکتر مانند گوگل عرضه کند. در همین راستا آیفون ۱۲ مینی عرضه شد اما عمر باتری این گوشی کوتاه بود و نتوانست به خوبی پرچمدار عمل کند; به همین دلیل، اپل مجبور شد پس از عرضه آیفون ۱۳ مینی در سال ۲۰۲۱، تولید گوشی های کامپکت را متوقف کند.

سونی همچنین قبلاً یک گوشی پرچمدار کوچک به نام “Compact” ارائه کرده بود. در حالی که سونی دیگر از نام “Compact” استفاده نمی کند، سری گوشی های کوچک Sony Xperia 5 را دارد. با این حال، این یک گوشی رده بالا یا پرچمدار نیست و نسبتاً گران است. علاوه بر این، در بسیاری از نقاط جهان در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا