ورزشی

اسنادی که بیرانوند بابت طلبش از پرسپولیس به فدراسیون داده است/ تصاویر

صبح امروز در خبرها جزئیات پرداختی های باشگاه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند منتشر شد که بر اساس آن بیرانوند ظرف ۱۰ ماه از تاریخ ۲. شهریور ماه ۱۴۰۲ تا ۲۶ خرداد او در ماه ۱۴۰۳ ۱۹ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد. این مبلغ مربوط به لیگ بیست و دوم است.

این در حالی است که اسنادی در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته که بر اساس آن سندی در بین اسناد علیرضا بیرانوند وجود دارد مبنی بر اینکه این دروازه بان برای فصل بیست و دوم یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان از پرسپولیس طلبکار است. این سند مربوط به بررسی حساب های این شرکت از تاریخ ۰۱/۰۴/۱۴۰۰ لغایت ۳۱/۰۴/۱۴۰۳ می باشد. (تصویر زیر)

بر اساس این گزارش، اگرچه باشگاه پرسپولیس این مطالبه را مربوط به فصل بیست و دوم لیگ برتر و تمدید قرارداد بیرانوند برای فصل بیست و سوم عنوان می کند، اما وکلای این دروازه بان معتقدند در تمدید قرارداد بیرانوند تاکید شده است. ظرف ۱۵ روز پس از پایان مسابقات مطالبات این بازیکن باید پرداخت شود و طلب فصل بیست و دوم نیز جزو مطالبات بیرانوند محسوب می شود. اما باشگاه پرسپولیس مدعی است با فسخ قرارداد بیرانوند در سال ۱۴۰۲، دیگر مطالبات قبلی شامل حال وی نمی شود و در واقع مبلغ یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان به دلیل فسخ قرارداد به بیرانوند تعلق نمی گیرد. قرارداد سال گذشته در واقع تفاوت اصلی اینجاست و کمیته تعیین وضعیت باید درباره آن تصمیم گیری کند و مشخص کند که طلب یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومانی بیرانوند از فصل بیست و دوم می تواند دلیلی برای فسخ قرارداد او باشد یا خیر.

همچنین طبق اسناد دیگر؛ علیرضا بیرانوند مدعی است باشگاه پرسپولیس صراحتاً ۳۰۰ میلیون تومان کسر شده از قراردادش را به عنوان پاداش در اسناد خود ذکر کرده و اقدام برای کسر پاداش از قراردادش غیرقانونی بوده است. در زیر می توانید این اسناد را مشاهده کنید.

2

3

این به این دلیل است که باشگاه نظر دیگری دارد و کمیته وضعیت فدراسیون در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا