ترندهای روز

اسنپ یک و نیم میلیارد به محک پرداخت کرد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (irtahlil.com):

به گزارش روابط عمومی اسنپ، کاربران این اپلیکیشن با امتیاز اسنپ کلاب خود ۳۷۷ هزار و ۴۱۰ بار در طرح خیریه «مشارکت در تامین هزینه های نمونه برداری از سلول های بنیادی» شرکت کردند و اسنپ برای اجرای این طرح یک میلیارد و ۵۰۹ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کرد. این طرح به خیریه معیار پرداخت کرده است.

اسنپ ​​یک و نیم میلیارد به بنچمارک پرداخت کرد

هدف از اجرای این طرح کمک به هزینه نمونه برداری از سلول های بنیادی برای درمان کودکان سرطانی است که با همکاری مرکز اشتراک سلول های بنیادی خونساز انجام می شود. در حال حاضر هر ثبت HLA شامل نمونه برداری و آزمایش سلول های بنیادی بیش از ۸۵۰ هزار تومان است. با اجرای این طرح و تامین هزینه ثبت بیش از ۱۷۷۰ نمونه از سلول های بنیادی داوطلبان، بیماران به نمونه های بیشتری دسترسی خواهند داشت و احتمال یافتن نمونه سازگار را افزایش می دهند، علاوه بر این، ۵۰۰۰ نمونه دیگر به بانک سلول های بنیادی مرجع اضافه می شود. و اتصال آن به بانک های بین المللی. اهدای سلول های بنیادی کمک می کند.

پیوند سلول های بنیادی، پیوندی حیات بخش

پیوند سلول های بنیادی خونساز (سلول های پیش ساز خونی که می توانند به سلول های خونی بالغ تبدیل شوند) یکی از راه های درمان بیماری های مختلف از جمله سرطان است. در این درمان نوع ژن های سازگاری بافتی داوطلب که HLA نام دارد مشخص می شود و اطلاعات آن در بانک HLA مرکز اشتراک ذخیره می شود. زمانی که بیمار نیاز به پیوند مغز استخوان دارد، سازگاری ژن های ثبت شده در این مرکز با بیمار نیازمند پیوند بررسی می شود و در صورت سازگاری، سلول های بنیادی خونساز از اهداکننده به بیمار با کمتر تهاجمی جدید منتقل می شود. مواد و روش ها. داوطلبان اهدای سلول های بنیادی می توانند با مراجعه به مرکز ثبت سلول های بنیادی خون ساز، تایپ HLA خود را به صورت رایگان ثبت کنند.

اسنپ ​​کلاب; بستری برای مشارکت کاربران در کارهای خوب

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این مجموعه در سال های اخیر پروژه های خیریه مختلفی را با مشارکت کاربران خود در باشگاه مشتریان (اسنپ کلاب) اجرا کرده است. کاربران اسنپ می توانند با اهدای امتیاز خود در اسنپ کلاب بدون پرداخت هیچ مبلغی در پروژه های خیریه شرکت کنند.

اسنپ ​​در بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان خود سعی دارد با شناسایی طرح های مسئولیت اجتماعی موثر و پایدار به حل مشکلات جامعه کمک کند. خیریه ها و سازمان های غیردولتی می توانند پیشنهادات خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا