ترندهای روز

اسکالونی مبهوت یامال: لطفا مراقبش باشید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

عملکرد درخشان یامال در ترکیب بارسلونا در رقابت های فصل گذشته بارسلونا توجه بسیاری را به این بازیکن جلب کرد و در نهایت باعث شد تا برای حضور در جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شود و به یکی از ستاره های بی چون و چرا تبدیل شود. این مسابقات تبدیل خواهد شد.

درخشش او در چند هفته اخیر در تیم اسپانیا باعث شده همه جا صحبت از او شود و این وضعیت حتی به اردوی تیم ملی آرژانتین در آستانه دیدار حساس مقابل تیم ملی کلمبیا در فینال کوپا ۲۰۲۴ هم رسیده است. آمریکا. اسکالونی درباره این بازیکن به خبرنگاران گفت: لمینه یامال پدیده فوق العاده ای است.

2053586

ما باید از ژاوی قدردانی کنیم که به او فرصت بازی و پوشیدن پیراهن بارسلونا را در چنین سنی داد. همچنین از دلافونته که به او شانس حضور در تیم ملی اسپانیا را داد. این یکی از بهترین پیشرفت های سال های اخیر است. به نظرم مهمترین چیز از این به بعد این است که مراقب او باشند و به او نزدیک باشند. واضح است که او جوان باهوشی است و افتخارات زیادی را برای اسپانیا به ارمغان خواهد آورد.

تیم ملی اسپانیا یکشنبه شب در فینال جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی انگلیس می رود و امیدوار است بتواند با درخشش بازیکنانی مانند یامال جام قهرمانی را به خانه ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا