ورزشی

اصرار فدراسیون برای افزایش سقف با وجود مخالفت سازمان بازرسی

پس از تصویب سقف بودجه ۳۲۵ میلیاردی و ابلاغ آن به باشگاه ها، فدراسیون فوتبال به پیشنهاد برخی باشگاه ها در چند مرحله جلساتی را برای افزایش سقف بودجه برگزار کرد که در نهایت با مخالفت اعضای کارگروه مواجه شد.

در جلسه اواخر تیرماه کارگروه نظارت بر قراردادها که برای بررسی پیشنهاد افزایش سقف بودجه تشکیل شد، نماینده سازمان بازرسی نیز در آن مقطع با این پیشنهاد مخالفت کرد اما با وجود این پیشنهاد افزایش سقف پیشنهادی شد. بار دیگر در فدراسیون مطرح شد.

فردا (شنبه) جلسه ای در فدراسیون فوتبال برگزار می شود و پیشنهاد افزایش سقف بودجه باشگاه های آسیا یک بار دیگر بررسی می شود. شنیده ها حاکی از آن است که فردا هیات مدیره فدراسیون در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

پیشنهاد افزایش سقف بودجه حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان است و قرار است فردا در جلسه هیات مدیره این موضوع مطرح شود. این امر به این دلیل است که ۷ روز قبل از تشکیل جلسه هیأت رئیسه باید دستور جلسه به اطلاع اعضا برسد که ظاهراً در این مورد رعایت نشده است و اگر چنین باشد مصوبه شورای حکام باطل خواهد شد.

همه این اتفاقات در حالی در فدراسیون فوتبال رخ داده که باشگاه ها فعالیت نقل و انتقالاتی خود را بر اساس سقف ۳۲۵ میلیارد تومانی انجام داده اند و تغییر آن در لحظه شروع لیگ برتر منطقی به نظر نمی رسد و دلیل این موضوع را با تردید مواجه می کند. تصمیم مدیران فدراسیون فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا