اخبار بورس

اضافه شدن دو شاخص ریسک و مسئولیت اجتماعی به همایش IMI ۱۰۰/ روند حضور شرکت‌های دانش بنیان متوقف نمی‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی:

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: از شاخصی که در سال اول شاخص فروش بود و این رویداد به ۳۳ شاخص رسیده است، امیدواریم در سال های آینده شاخص های روز دنیا را به این رتبه بندی اضافه کنیم. امیدواریم در دوره های بعدی دو شاخص ریسک و مسئولیت اجتماعی به این مجموعه اضافه شود.

مسعود لطفی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در گفتگو با افق میهنوی در خصوص همایش ۱۰۰ شرکت برتر گفت: کنفرانس IMI 100 یا ۱۰۰ شرکت برتر در ۲۶ دوره در سازمان مدیریت صنعتی راه اندازی شد و با هدف جمع آوری اطلاعات مورد تایید سازمان های رسمی کشور، نگاهی به اقتصاد کشور را به فعالان اقتصادی نشان می دهد. .

وی افزود: برای دوره بیست و هفتم که در بهمن ماه برگزار می شود، ما می خواهیم در این فرآیند اطلاعاتی را از شرکت های بیشتری جمع آوری کنیم تا داده های تولید شده داده های دقیق تری باشد. البته ما هر سال این روند را دنبال کرده ایم و در سال های اخیر روند افزایشی داشته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این خصوص ادامه داد: امیدواریم از شاخصی که در سال اول شاخص فروش بوده و به ۳۳ شاخص رسیده است، در سال های آینده بیشترین شاخص های روز دنیا را به آن اضافه کنیم. این رتبه بندی امیدواریم در دوره های بعدی دو شاخص ریسک و مسئولیت اجتماعی به این مجموعه اضافه شود. در عین حال باید درخواست ذینفعان که عمدتاً فعالان اقتصادی و تصمیم گیران هستند برای توسعه این رتبه از نگاه آنها مد نظر قرار گیرد.

لطفی با اشاره به شرکت‌های حاضر در این همایش گفت: کنفرانس IMI 100 اساسا بر اساس شرکت‌های بزرگ با فروش بالا برگزار می‌شود و حداقل شرکت‌ها در سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان گردش مالی داشته‌اند، بنابراین ما پس از این ورود، شرکت ها وارد رویداد می شوند و دسته بندی های بعدی ایجاد می شود و در نهایت شرکت ها شناسایی می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی درباره حضور شرکت های دانش بنیان در همایش IMI 100 توضیح داد: شرکت های دانش بنیان که از شرکت های بزرگ محسوب می شوند روند فروش خوبی را ثبت کردند. سال گذشته ۲۵ درصد شرکت های حاضر در این همایش شرکت های دانش بنیان بودند. این روند رو به افزایش است و متوقف نخواهد شد. اما در پایان تحقیق، نتایج بیست و هفتمین دوره این همایش را به اطلاع جامعه و دست اندرکاران خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا