بانک و بیمه

اطلاعیه بانک مرکزی درباره انتقال حساب موسسه اعتباری نور به بانک ملی

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک مرکزی، از روز شنبه ۲۰ آذرماه، سپرده گذاران و کلیه مشمولان این تسهیلات می توانند با مراجعه به شعب سابق موسسه اعتباری نور (بانک ملی) از کلیه خدمات بانکی لازم بهره مند شوند.

در این اطلاعیه آمده است: شعب و کارکنان موسسه اعتباری نور مانند گذشته فعالیت می کنند و در چارچوب مصوبات کمیته اصلاح نظام بانکی به بانک ملی ایران منتقل می شوند. همچنین ارائه خدمات بانکی به کلیه مشتریان معتبر اعم از سپرده گذاران و ذینفعان مؤسسه اعتباری مذکور با هدایت و مدیریت بانک ملی ایران در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی و بر اساس روال معمول تا کنون بوده و مشتریان می توانند مانند قبل از خدمات مذکور استفاده کنند. شما چارچوب قراردادهای سپرده و تسهیلات را دریافت می کنید. علاوه بر این می توانند از خدمات جامع تری که این بانک در چارچوب مقررات این بانک ارائه می کند بهره مند شوند.

این اطلاعیه می افزاید: امور سهام موسسه اعتباری نور به تمامی سوالات و درخواست های سهامداران محترم موسسه پاسخگو خواهد بود. مطالبات سهامداران محترم مؤسسه مذکور در چارچوب اختیارات صدرالاشاره و در صورت انجام تعهدات مؤسسه مذکور در قبال بانک مرکزی و سایر دستگاههای اجرایی و قضایی محاسبه و پرداخت خواهد شد. هیات نظارت منصوب بانک مرکزی در موسسه اعتباری غیربانکی نور مستقر است و تمامی مراحل این برنامه توسط ایشان و تحت نظارت کامل انجام می شود.

این فرآیند گامی مهم در جهت حفظ ثبات و سلامت نظام بانکی تلقی می شود و قصد دارد به اجرای موفقیت آمیز آن در جهت ارائه خدمات بهتر به آحاد جامعه کمک کند. لذا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از هموطنان تقاضا دارد اخبار و اطلاعات مربوط به این طرح ملی را منحصراً از طریق اطلاعیه های رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک ملی ایران پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا