اخبار اقتصاد ایران

اطلاعیه توزیع برق گیلان در مورد عدم دریافت پیامک صورتحساب برق

شماره ۴۰۴۰۱۴۰۱۴۳۰۰ را در مخاطبین خود ذخیره کنید

مشاهده شده است که این پیامک های مهم در روزهای اول ارسال به صورت خودکار به پوشه اسپم یا هرزنامه در برخی از تلفن های همراه هدایت می شوند.

افق میهن، توزیع برق گیلان اعلام کرد:

به اطلاع کلیه مشترکین: سامانه جدید ارسال الکترونیکی قبوض برق از طریق پیامک با شماره ۴۰۴۰۱۴۰۱۴۳۰۰ راه اندازی شد.

متأسفانه مشاهده شده است که این پیامک های مهم در روزهای اول ارسال به صورت خودکار به پوشه اسپم یا اسپم برخی از تلفن های همراه هدایت می شوند.

این موضوع یک مشکل فنی رایج ناشی از فعال شدن سیستم های هوشمند برای تشخیص پیام های ناخواسته در اپلیکیشن های پیام رسان (به خصوص در گوشی های اندرویدی) است و ربطی به اعتبار یا اعتبار شماره مذکور ندارد.

لذا از مشترکین محترمی که پیامک قبض برق را دریافت نمی کنند خواهشمند است جهت اطمینان از دریافت به موقع قبض از راهکار زیر استفاده نمایند.

۱. وارد اپلیکیشن “پیام ها” تلفن همراه خود شوید.

۲. از منوی برنامه وارد قسمت «اسپم» یا «هرزنامه» شوید.

۳. پیامک ارسالی از شماره ۴۰۴۰۱۴۰۱۴۳۰۰ را پیدا کنید.

۴. انگشت خود را روی این اس ام اس نگه دارید.

۵. «Not Spam»، «Mark as Not Spam» یا «Report as Not Spam» را انتخاب کنید.

علاوه بر این، ساده ترین راه برای جلوگیری از تکرار این مشکل در آینده، ذخیره شماره ۴۰۴۰۱۴۰۱۴۳۰۰ در دفترچه تلفن همراه (مخاطبین) است.

با تشکر از همکاری شما

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا