اخبار اقتصاد ایران

اطلاعیه حراج سایپا ویژه عید قربان




شرکت سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد طبق بخشنامه های فروش دهه مبارک فجر و نیمه شعبان بهمن (ماه گذشته) تعدادی از متقاضیان در طرح تعویض خودروهای فرسوده پیش ثبت نام و اطلاعات خود را به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، متقاضیانی که واجد شرایط شرکت در طرح مذکور بودند شرکت اعزام شد و بر این اساس شرایط فروش زیر فقط برای این دسته از متقاضیان معتبر می باشد. داوطلبان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

تبصره ۱: در صورتی که متقاضی به هیچ وجه قادر به اسقاط خودرو نباشد، مبلغ سپرده وی بدون پرداخت سود انصراف عودت داده می شود.

تذکر ۲: شروع مراحل ثبت نام پس از مشاهده و تایید فرم تایید امکان پذیر است و ثبت نام مشتریان بدون تایید تاییدیه امکان پذیر نمی باشد.

تبصره ۳: حداکثر مهلت تکمیل مراحل اسقاط و ارائه مدارک الزاماً یک ماه قبل از تاریخ تحویل اعلام شده (پایان شهریور ماه ۱۴۰۳) و در صورت واریز پیش پرداخت توسط رای دهندگان و عدم اقدام لازم برای اسقاط خودرو و اخذ موافقت فرجه و ستاد نوسازی در مهلت مذکور، ثبت نام و واریز وجه انتخاب شونده خواهد بود. کامل تلقی شده و به وجوه واریز شده سود تعلق نمی گیرد. سهم به حساب مشتری برگردانده می شود. تاریخ و نحوه ثبت نام: از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹/۰۳/۱۴۰۳ لغایت ۱۹/۰۳/۱۳۰۳ متقاضیان می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی شرکت در این طرح تنها از طریق آدرس فوق امکان پذیر است و در صورت استفاده متقاضی از آدرس های دیگر عواقب آن به عهده متقاضی خواهد بود.

ثبت نام و به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور قبل از تاریخ فوق در سایت الزامی است.

شرایط عمومی بخشنامه: ۱- محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال می شود (صاحب خودروی فرسوده فقط مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد). ۲- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال بوده و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سه می باشند. ۳- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت نیابتی وجود ندارد. ۴- ثبت نام برای مشتریان قانونی امکان پذیر نمی باشد. ۵- شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به متقاضی باشد. ۶- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که وجوه خرید خودرو در آینده از آنها به حساب شرکت خودرو واریز می شود، باید متعلق به متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا) تمامی مسئولیت بر عهده متقاضی ثبت نام خواهد بود. برای دریافت بخشنامه پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اینجا کلیک کنید./روز جدید



۰