اخبار اقتصاد ایران

اطلاعیه فوری درباره تعطیلی ادارات فردا ۳۰ تیر

آخرین خبر تعطیلی ادارات در روز شنبه سی ام تیر ۱۴۰۳ را در این گزارش بخوانید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به تداوم گرمای بی سابقه در هفته آینده ساعت کاری روزهای شنبه تا چهارشنبه ۲ ساعت به منظور تسریع در حرکت کاهش می یابد و در روز پنجشنبه ۵ مرداد همچنین بسته خواهد شد.

با توجه به تداوم گرما و آلودگی هوا احتمال تعطیلی ادارات برخی استان ها وجود دارد پس با ما همراه باشید در زمان اعلام به شما اطلاع خواهیم داد.

گرما ساعات کاری ادارات استان مرکزی را تغییر داد

زمان تعطیلی کلیه دستگاه های اجرایی استان مرکزی از شنبه ۹ لغایت پنجشنبه ۱۳ تیرماه مرداد ماه در ساعت ۱۱:۳۰ نامگذاری شد. زمان تعطیلی کلیه دستگاه های اجرایی استان مرکزی از شنبه ۹ لغایت پنجشنبه ۱۳ تیرماه مرداد ماه در ساعت ۱۱:۳۰ نامگذاری شد.

به گزارش برنا، در پی پیش بینی افزایش بی سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق در هفته آینده، تصمیمات کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان به شرح زیر اعلام می شود.

پایان ساعت کار کلیه دستگاه های اجرایی، بانک ها و بیمه های استان (به استثنای خدمات رسان و مراکزی که دارای شیفت و نگهبان هستند) از شنبه ۹ تیر لغایت پنجشنبه ۱۳ تیرماه. مرداد ماه در ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

فعالیت کلاس های کلیه موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستان تا ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

فعالیت کارکنان شاغل در مراکز بهداشتی درمانی استان توسط مدیر واحد مربوطه تعیین می شود.

لازم است دستگاه های اجرایی استان مصرف انرژی را در ساعات اداری به حداقل برسانند و همچنین نسبت به خاموش شدن سیستم روشنایی و رایانه و غیره در پایان وقت و سیستم های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اطمینان حاصل کنند. ساعات اداری.

انتظار می رود مشترکان برق عمومی حمایت های لازم را برای مدیریت مصرف انرژی به ویژه در ساعات اوج مصرف داشته باشند.

جزئیات دورکاری و تعطیلی ادارات و بانک ها در کرمانشاه طی هفته آینده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه جزئیات دورکاری و تعطیلی ادارات و بانک ها در کرمانشاه طی هفته آینده را اعلام کرد.

به گزارش مهرافشین یگانه، در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مقابله با بحران استان کرمانشاه که روز جمعه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به ورود توده هوای گرم به کمربند غربی و طبیعت استان کرمانشاه تصریح کرد: مدیریت مصرف برق با هدف کمک به پایداری برق خانگی و همچنین تامین برق بخش تولید، صنعت و کشاورزی ضروری است.

وی افزود: در این راستا ساعت کاری ادارات، بانک ها و سازمان های دولتی استان در روزهای شنبه ۳۰ می باشد. تیر تا چهارشنبه ۳ مرداد این ماه ۲ ساعت زودتر از موعد و کار از راه دور خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه تعطیل و دورکاری است.

یگانه تاکید کرد: تمامی ادارات، بانک ها و سازمان های دولتی به جز دستگاه های خدمات رسان مشمول مصوبه امروز هستند.

لازم به ذکر است در پی تداوم رکورد کم گرمای طی هفته آینده از ساعت ۳۰ تیر بر اساس مصوبه فرماندهی پیشگیری، هماهنگی و مقابله با بحران استان کرمانشاه تا ۱۳ مرداد ساعت کاری روزهای شنبه تا چهارشنبه ۲ ساعت کمتر (خروج فوری) و پنجشنبه نیز تعطیل است.

کاهش ساعت کاری ادارات ایلام به دلیل گرما

مدیرکل بحران استانداری ایلام اعلام کرد؛ مدیرکل بحران استانداری ایلام از کاهش ساعت کاری ادارات برخی شهرستان های این استان به دلیل گرما خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید باگلریان جمعه شب اظهار داشت: با توجه به گرمای کم در این استان فعالیت ادارات شهرستان های جنوب استان از جمله آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران با ۲ ساعت تاخیر انجام می شود.

وی افزود: همچنین فعالیت شهرستان های شمال استان از جمله ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، چرداول، چوار، هلیلان و ایوان با توجه به پیش بینی ورود موج گرما روز شنبه در استان

وی یادآور شد: عجله برای خروج از ساعت کاری ادارات استان با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا در روز شنبه در راستای مدیریت و کنترل مصرف برق است.

باقلریان خاطرنشان کرد: از تمامی استان های عزیز ایلامی تقاضا می شود با توجه به گرمای شدید روز شنبه در استفاده بهینه و صرفه جویی انرژی برق همکاری لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا