اخبار اقتصاد ایران

اطلاعیه مهم/ برق این مناطق، شنبه قطع می‌شود




بر اساس این اطلاعیه روز جمعه، برق از خیابان های ادهم، فرهنگ و جهانیان، خط ساحلی حدفاصل فروشگاه رفاه تا نادری، ۲۴ متری خط نادری تا میدان شهدا، خیابان کافی حدفاصل بلوار آیت الله بهبهانی تا ساحل. جاده، خیابان امام حدفاصل بهبهانی تا ۳۰ متر در روز شنبه از ساعت پنج صبح تا هشت صبح قطع است.

ایرنا نوشت: در این اطلاعیه خطاب به مردم مناطق فوق در شهرستان اهواز آمده است: با توجه به احداث پل روگذر میدان جمهوری در بزرگراه آیت الله بهبهانی که در راستای توسعه شهری در حال انجام است. ، این شرکت با هدف همکاری در این پروژه، جابجایی دکل های تلسکوپی در قسمت توزیع بالای مسیر طراحی پروژه در نظر گرفته شده است، لذا برای انجام برخی اقدامات فنی در شبکه و انتقال بار و جابجایی و نصب قسمت فوقانی در نظر گرفته شده است. دکل های توزیع، برنامه خاموشی برای چند ساعت اعمال می شود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: تلاش بر این است که این خاموشی در کمترین زمان ممکن در ساعات تعیین شده از طریق مانور در شبکه برطرف و شبکه به حالت عادی بازگردد.

شرکت برق منطقه ای خوزستان از صبر و همکاری مردم این مناطق در تلاش با همت صنعت برق منطقه ای خوزستان در تثبیت شبکه قدردانی کرده است.