اخبار اقتصاد ایران

اطلاعیه مهم درباره فروش خودروهای برقی/ قیمت دقیق ۷ خودروی برقی وارداتی اعلام شد :: ایران تحلیل

قیمت درج شده در جدول شماره یک قیمت نهایی در مبادی ورودی می باشد و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و … می باشد. قیمت های فوق اضافه می شود واردکنندگان می توانند با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده خودرو، آن را تحویل گرفته و خودرو را در مدت مقرر تحویل دهند.

جدول شماره ۱: محاسبه قیمت نهایی فروش خودروهای برقی در مبادی ورودی واحد: ریال

فارس نوشت: قیمت فاکتور اعلام شده در جدول شماره دو، قیمت در مبادی ورودی است و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور درج می شود. فاکتور. نهایی به قیمت های نهایی و مصوب اضافه می شود. واردکنندگان می توانند پس از تماس اولیه و پس از دریافت ۵۰ درصد قیمت علی الحساب با متقاضی قرارداد منعقد کنند.

جدول شماره دو: قیمت فروش محاسبه شده خودروهای برقی در مبادی ورودی واحد: ریال

اطلاعیه مهم درباره فروش خودروهای برقی/ قیمت دقیق 7 خودروی وارداتی برقی اعلام شد + لیست خودروها

با راه اندازی سامانه جدید عرضه خودروهای برقی وارداتی به آدرس متقاضیان، متقاضیان برای خرید این خودروها باید مبلغ یک میلیارد ریال را در حساب خود در یکی از شعب واجد شرایط مسدود کنند. بانک ها در سامانه ای به نام خودروهای برقی وارداتی اعلام کردند.

متقاضیان تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه پنجم خرداد ۱۴۰۳ می تواند از سبد محصولات اعلام شده در سامانه ثبت نام و اولویت انتخاب کند. متقاضیان نیز تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه هفته دوم جاری خرداد ۱۴۰۳ این امکان را دارند که وجوه خود را به یکی از حساب های خود به شعب بانک های واجد شرایط اعلام شده در سامانه واریز و مسدود کنند.

صبح روز یکشنبه متقاضیان خودروهای برقی وارداتی این امکان را داشتند که از بین ۵ خودروی ارائه شده در سامانه، خودروی خود را انتخاب کنند و با اضافه شدن ۴ خودروی دیگر به لیست خودروهای عرضه شده، تعداد خودروهای برقی وارداتی عرضه شده در سامانه به ثبت رسید. به ۹ خودرو رسیده است.

خودروهای ارائه شده در این سیستم عبارتند از: Sinogold-Tangoo5HongQI-EQM5EVHonda-ENSIAudi-Q5KMCEJ7LUNA-GREVOLkswagen-ID.4ZrozzHonda-E:NSIAudi-Q4e-Q4e-tron

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا