اخبار اقتصاد ایران

اطلاعیه مهم در خصوص واردات خودروی جانبازان :: افق میهن

بر اساس اطلاعیه سازمان توسعه تجارت، شرکت های مورد تایید این سازمان برای واردات خودروی ایثارگران واجد شرایط، از امروز (شنبه) به تدریج با فراخوان ایثارگران مشمول قرارداد وارد عمل خواهند شد. درخواست واردات خودرو توسط شرکت های واردکننده.

به گزارش افق میهن، بر اساس درخواست برخی از پیشکسوتان مشمول طرح واردات خودرو مبنی بر اقدام برخی شرکت های واردکننده برای واردات خودرو، سازمان توسعه تجارت در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که شرکت های منتخب این سازمان از روز شنبه (۳۰ مهرماه) ) به صورت تدریجی به فراخوان ایثارگران واجد شرایط جهت عقد قرارداد اقدام خواهند کرد.
مدیران۲

در توضیح این اطلاعیه آمده است:

با توجه به مکاتبات دریافتی از سازمان توسعه تجارت ایران به شماره ۳۷۰۲۰۸۶ در تاریخ هفدهم. مهر ۱۴۰۳ در رابطه با ادامه روند واردات خودروهای جانبازان از طریق شرکت های واردکننده، مقرر شد از روز شنبه ۲۱ شرکت های آن سازمان انتخاب شوند. مهر باید به تدریج به دعوت پیشکسوتان محترم برای عقد قرارداد عمل کنند. ”

بر این اساس با ارسال دعوتنامه قرارداد از سوی شرکت ها برای ایثارگران، این افراد ملزم به عقد قرارداد با شرکت و انجام امور مربوطه از جمله تکمیل اطلاعات و مشخصات، تسویه حساب، انجام امور مربوط به فرآیند واردات، و غیره و پس از آن با توجه به آنچه شرکت در قرارداد مقرر کرده است، شرکت موظف خواهد بود خودرو را در زمان مقرر به ایثارگران تحویل دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا