اخبار بورس

اطلاعیه مهم عرضه اولیه آردینه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ تعداد ۱۶۰۰۰۰۰۰ سهم شرکت نشاسته و گلوکز آردین (سهام عادی) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم بورس اوراق بهادار ایران با نماد (آردین ۱) و نماد ARDZ1 در سال جاری فروخته شد. مرحله اول روش حراج فقط برای صندوق های سرمایه گذاری مشترک و متوازن ارائه می شود. انتقال سفارش خرید برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط منحصراً از طریق ایستگاه‌های معاملاتی نام کارگزارانی انجام می‌شود که برای معاملات خارج از بورس تأیید شده‌اند.

در این زمینه باید به موارد زیر اشاره کرد:

۱) دوره سفارش از ۰۹:۱۵ رسیدن شما ۱۱:۱۵ صبح است.

۲) خرده فروشان گروه آنلاین و آنلاین در مرحله اول امکان ارسال سفارش را ندارند

۳) تمامی درخواست های خرید برای ورود به سفارش باید با قیمت محدود باشد.

۴) از آنجایی که نحوه تحویل به صورت مزایده ای است، اولویت در واگذاری سفارش ها اول از همه قیمت و در صورت یکسان بودن قیمت ها، زمان ارسال سفارش است.

۵) خریداران این امکان را دارند که چندین سفارش را به سامانه معاملاتی ارسال کنند، اما حداکثر تعداد سهام قابل خرید در هر کد معاملاتی ۲۲۹۰۰۰ سهم است.

۶) سفارشات ثبت شده در طول دوره ثبت سفارش ممکن است تغییر یا حذف شوند. پس از اتمام این مدت، دیگر امکان ورود، حذف یا تغییر سفارش وجود ندارد.

۷) تمام درخواست‌های خرید برای وارد کردن سفارش باید در مضرب ۲ سهم باشد.

۸) تنها صندوق‌هایی (صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط) که گزارش ارزیابی حقوق صاحبان سهام تهیه‌شده توسط صندوق را به آدرس ایمیل مندرج در اطلاعیه فوق‌الذکر ارسال کرده باشند، در سفارش پیشنهاد پذیرفته می‌شوند.

۹) با توجه به تبصره ماده ۶ مکرر ۳ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و بورس اوراق بهادار ایران، بورس باید تعداد و قیمت سهام تخصیص یافته به سرمایه گذاران واجد شرایط را با توجه به ویژگی های هر کدام فهرست کند. سرمایه گذار واجد شرایط که در عرضه اولیه شرکت کرده است. در روزی که آگهی برای اولین بار منتشر شد. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این اطلاعیه را در سایت رسمی فرابورس ایران مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا