ترندهای روز

اظهارات تازه ترامپ درباره ماجرای ترور نافرجام

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

پس از سوء قصد نافرجام هفته گذشته، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده اعلام کرد که هیچ کس به کمپین وی در مورد مشکل امنیتی در آستانه تظاهرات در ایالت پنسیلوانیا هشدار نداده است.

اظهارات جدید ترامپ درباره سوء قصد نافرجام

دونالد ترامپ به فاکس نیوز گفت: «هیچکس نگفت مشکلی وجود دارد. من ۱۵ دقیقه صبر می کنم، می توانند بگویند ۱۵ دقیقه، ۲۰ دقیقه، پنج دقیقه صبر کنید. اما کسی نگفت.»

نامزد جمهوری خواهان در افق میهنات پانزدهم آبان چطور یک نفر روی آن پشت بام قرار گرفت و چرا گزارش نشد؟ آمریکا گفت که فکر می کند اشتباهی رخ داده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، در پی تیراندازی به دونالد ترامپ در یکی از تجمعات افق میهناتی خود در باتلر پنسیلوانیا، سرویس مخفی آمریکا سوالات زیادی در مورد نحوه دسترسی فرد مسلح به پشت بام ساختمانی که مکان ترامپ را به وضوح مشاهده کرده بود، مطرح کرد. داشته، مواجه شده است

در این حادثه ترامپ مجروح و ضارب و یکی از شرکت کنندگان در تجمع کشته شدند. همچنین دو نفر دیگر حاضر در این تجمع نیز مجروح شدند.

واشنگتن پست روز شنبه گزارش داد که مقامات ارشد سرویس مخفی بارها از تیم امنیتی ترامپ در آستانه ترور ۱۳ ژوئیه درخواست نیروی انسانی و تجهیزات بیشتری کردند. تیر) رد شدند.

از سوی دیگر، آنتونی گوگلیلمی، سخنگوی سرویس مخفی آمریکا، پیش از این ادعاها مبنی بر رد درخواست های تیم ترامپ برای منابع امنیتی بیشتر را رد کرده بود.

مایک جانسون، یکی از اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان ایالات متحده، روز چهارشنبه خواستار استعفای کیمبرلی چیتل، رئیس سرویس مخفی ایالات متحده شد و میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، در همان روز گفت که فرد جدیدی باید منصوب شود. به عنوان رئیس سرویس مخفی ایالات متحده.

ترامپ در یکی از اظهارات خود پس از زنده ماندن از حادثه تیراندازی که به گوشش آسیب رساند، گفت: تا الان باید میمردم و دکتر بیمارستان زنده ماندن من را معجزه خواند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا