ورزشی

اظهارات جالب فرشاد احمدزاده بعد از پیوستن به پرسپولیس

وی درباره اینکه از استقلال پیشنهاد دارم، گفت: اول اینکه من بچه خانواده پرسپولیس هستم. من همیشه ترجیح می دهم در خانواده ام دعوا کنم و فحش بدهم تا اینکه از یک غریبه تشویق کنم. پرسپولیس همیشه در قلب من است و همه آن را می دانند. مثل روز اول برای آمدن به پرسپولیس هیجان زده بودم. جا دارد از آقای نکونام بسیار تشکر کنم. زمانی که در فولاد بودم شرایط بسیار سختی داشتم و او شبانه روز با من صحبت می کرد و کمکم می کرد. مواردی هست که من شخصاً می گویم از نظر عقلی درست نیست. همیشه می گفتم بعضی چیزها درست نیست.

احمدزاده تاکید کرد: اگر پرسپولیس پیشنهاد نمی داد به سپاهان گفتم اگر پرسپولیس پیشنهاد نداد و من فوتبال بازی نکنم به استقلال نمی روم چون از نظر اخلاقی درست نیست.

احمدزاده افزود: استقلال نامه رسمی نوشته بود و سال گذشته هم این اتفاق افتاد. باز هم می گویم خدای نکرده بی احترامی به استقلالی ها نشود اما چون بچه پرسپولیس هستم به نظرم این کار درست نیست.

احمدزاده درباره جدایی ستاره های پرسپولیس و حضور مربی جدید گفت: ستاره های پرسپولیس هواداران و تماشاگران این تیم هستند. بازیکنان و ستاره ها همیشه می آیند و می روند. آنها زحمت کشیدند و باید از آنها قدردانی کرد، اما ستاره های اصلی ما هوادارانی هستند که می توانند از هر بازیکنی ستاره بسازند. وقتی در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بازی می کنی باید توقعات زیادی از تو داشت. تیم پرسپولیس بزرگ است و همه در آسیا می دانند چه رتبه ای دارد و همیشه مدعی بوده است. من فکر می کنم باید هر دقیقه و هر روز بهترین کار را انجام دهید و همه این را می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا