ورزشی

اظهارات جالب مهدی طارمی پس از اولین حضورش در ترکیب اصلی اینتر

مهدی طارمی که شب گذشته (شنبه) در جریان پیروزی ۲ بر صفر خانگی تیم فوتبال اینتر مقابل لچه در هفته دوم سری آ ایتالیا، به دلیل مصدومیت لئونارو مارتینس، در ترکیب اصلی نراتزوری به میدان رفت و موفق به پاس گل شد. اولین گل اینتر در دقیقه ۵. برای متئو دارمیان پس از این دیدار در گفتگو با شبکه تلویزیونی «اینتر تی وی» گفت: همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را در زمین چه در تمرین و چه در زمین ارائه دهم.

وی افزود: حمایت هواداران در این بازی در سن سیرو شگفت انگیز بود و ۹۰ دقیقه بازی برای من مهم بود. سعی می کنم هر روز در بهترین فرم باشم. قهرمانان بزرگی در اینتر وجود دارند و من می خواهم هر کاری که از دستم بر می آید برای کمک به تیم انجام دهم.

مهاجم ایرانی اینتر همچنین درباره تلاش خود برای باز کردن دروازه لچه در دقیقه ۲۲ بازی اظهار داشت: در آن صحنه شانس خود را امتحان کردم تا با ضربه پشت قیچی دروازه لچه را باز کنم. معمولاً من می توانم این کار را انجام دهم، اما این بار کار نکرد.

طارمی ۳۲ ساله در پایان گفت: از مخیتاریان و همه هم تیمی هایم بسیار سپاسگزارم. از همان ابتدا همه به گرمی از من استقبال کردند و سعی کردند احساس کنم در خانه هستم. به خصوص مخیتاریان از نظر زبان کمک زیادی کرد، او بازیکن بزرگی است و همچنین فردی فوق العاده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا