ورزشی

اظهارات جالب هرنان کرسپو درباره مهدی طارمی

روز گذشته (شنبه) باشگاه اینتر رسما اعلام کرد که مهدی طارمی با امضای قراردادی سه ساله به این تیم پیوست. مهاجم فصل اخیر پورتو روز گذشته در اولین تمرین پیش فصل نراتزوری شرکت کرد تا برای فصل آینده آماده شود تا دوران جدیدی از دوران حرفه ای خود را زیر نظر سیمونه اینزاگی آغاز کند.

هرنان کرسپو که خود بین سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ و ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ در خط حمله اینتر بازی کرد و در ۱۱۶ بازی ۴۵ گل برای ناراتزوی به ثمر رساند، در گفتگو با روزنامه ایتالیایی “گازتا دلو اسپورت” درباره پیوستن مهدی طارمی به اینتر گفت. : به نظر من این خرید خوبی است. طارمی تجربه بین المللی دارد، او از باشگاهی مانند پورتو می آید که دانش لازم را در آنجا به دست آورده و پیشرفت زیادی کرده است. طارمی می تواند نقش مهمی در اینتر داشته باشد.

وقتی با این سوال مواجه می شوید که چه ویژگی را در طارمی برجسته می دانید؟ او گفت: او مهاجمی است که می‌داند چگونه حرکت تیم را کامل کند، اما می‌داند چگونه در بازی شرکت کند و سپس می‌تواند توانایی‌هایش را نشان دهد.

سرمربی فعلی العین امارات با اشاره به اینکه این مهاجم ایرانی چگونه می تواند خود را در تیم اینتر ادغام کند، خاطرنشان کرد: بازیکنان خوب همیشه مورد استقبال قرار می گیرند و طارمی یک حرفه ای سطح بالایی است.

مهدی طارمی ۳۱ ساله در ۴ فصل حضور در پورتو در ۱۸۲ بازی ۹۱ گل و ۵۶ پاس گل به ثمر رساند و عنوان سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه پرتغالی را از آن خود کرد.

مهاجم تیم ملی کشورمان با پورتو یک بار قهرمان لیگ برتر پرتغال، سه بار قهرمان جام حذفی، یک بار قهرمان لیگ کاپ و دو بار قهرمان سوپرجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا