ترندهای روز

اظهارات جدید زنی که حاضر شد برای کشتن شوهرش ۲۰۰ میلیون تومان بدهد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

رسیدگی به این پرونده از حدود ۱۵ روز پیش در دستور کار بازپرس جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. بازپرس قتل و کارآگاهان جنایی در ساعات اولیه صبح ۱۸ تیر ماه از کشف جسد مردی میانسال در فضای سبز حاشیه پارکی در منطقه جنت آباد مطلع شد. با حضور بازپرس و تیم تحقیقات جنایی با جسد مردی ۶۰ ساله مواجه شدند که با اصابت گلوله به سر جان باخت. یک جعبه ابزار پزشکی و عینک آفتابی در کنار جسد بود. برخی از شاهدان حاضر در محل گفتند که با شنیدن صدای تیراندازی به آنجا آمدند و جسد مرد میانسال را پیدا کردند.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول به عنوان اولویت تیم جنایی در دستور کار قرار داشت و تحقیقات صحنه به پایان نرسیده بود، ناگهان زن میانسالی به همراه دختر ۱۸ ساله اش از میان جمعیت به بالا کشیدند. بدن و شروع به فریاد زدن کرد. زن میانسال گفت: مقتول شوهرش است که چند ساعتی بود مفقود شده بود.

این زن توضیح داد: چند سال پیش با محمود ازدواج کردم و دو دختر داریم که یکی ازدواج کرده و دیگری دختری است که پیش من است. من هم پرستار منزل هستم و پدرم مدتی است که در بیمارستان بستری است. به همین دلیل من و خواهرم به نوبت بالای سر پدرمان می مانیم. دیشب پدرم بودم و غروب به خانه آمدم و دیدم همسرم از درد معده شاکی است. در همان زمان مجبور شدم برای آمپول به خانه یکی از مراجعان بروم که پس از مدتی مراقبت از همسرم از خانه خارج شدم و وقتی برگشتم خبری از محمود نبود. هر چی به موبایلش زنگ زدم جواب نداد. چون شکمش درد می کرد نگران شدم و با دخترم دنبالش می گشتیم که متوجه ازدحام جمعیت شدیم و بعد جسد همسرم را دیدیم و شوکه شدیم و فریاد زدیم.

در ادامه تحقیقات، بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به سه دلیل دستور بازداشت همسر محمود را صادر کرد. دلیل اول این بود که زن مدعی شد جعبه حاوی تزریق و لوازم پزشکی را در خودرو جا گذاشته است، با وجود اینکه جعبه مورد نظر در چند قدمی جسد پیدا شده است. دوم اینکه با بررسی ادعای زن، زمان تماس وی با همسرش همزمان با شنیدن صدای شلیک گلوله و احتمالا اصابت به سر مقتول بوده است. موضوع سوم این است که چرا مادر و دختر آمده بودند تا محمود را دقیقاً در جایی که جسد پیدا شده بود پیدا کنند، جایی که قتل مدتی قبل اتفاق افتاده بود و بیمارستان و مراکز درمانی را جستجو نکرده بودند.

به این ترتیب با دستور بازپرس جنایی زن میانسال به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.

زن دستگیر شده که فرزانه نام دارد در تحقیقات بعدی گفت: شوهرم راننده تاکسی اینترنتی است و هنگام کشته شدن شوهرم در محل حضور داشتم و قاتل را می شناسم.

به این ترتیب فرزانه که در تحقیقات اولیه منکر اطلاع از ماجرا بود در نهایت راز قتل همسرش را فاش کرد و گفت: مدتی است که مردی به نام بهنام از من سیاه نمایی می کند و به همسرم دروغ می گوید که من هستم. در رابطه با او.” من هم می ترسیدم همسرم با دروغ به من مشکوک شود، برای همین مدام با او بحث می کردم.

فرزانه درباره شب قتل نیز گفت: وقتی می خواستم برای آمپول زدن به خانه بیماران بروم، بهنام را در خیابان دیدم و او دوباره مزاحم من شد. از او خواستم مزاحمم نشود و داشتم با او صحبت می کردم که ناگهان همسرم من و بهنام را با هم دید. شوهرم با دیدن این صحنه به شدت عصبانی شد و از من خواست به خانه بروم و من به حرف او گوش دادم. لحظاتی بعد برای اینکه ببینم بین بهنام و شوهرم چه اتفاقی افتاده است به جایی که آنها را تنها گذاشتم برگشتم و متوجه شدم بهنام همسرم را کشته است.

با این صحبت های فرزانه، بهنام دستگیر شد و مدعی شد زن میانسال حاضر شده در ازای قتل همسرش، ۲۰۰ میلیون تومان به او بپردازد.

فرزانه در آخرین بازجویی ها گفت: قاتل همسر دوستم است. من او را به یکی از دوستانم معرفی کردم و آنها ازدواج کردند. سپس به شهر رفتند، اما اختلافاتی با هم داشتند. در تماس های مکرر بهنام می گفت دوستم او را اذیت می کند. او حتی به تهران آمد و من را دید و از اختلافاتش با دوستم گفت. من هم به او گفتم که من هم با شوهرم اختلاف داشتم و مهریه را اجرا کردم و درخواست طلاق دادم اما به خاطر بچه ها شکست خوردم. در این بین وقتی گفتم حاضرم برای کشتن شوهرم ۲۰۰ میلیون پول بدهم، او هم قبول کرد. آن روز زنگ زد که از شهرستان آمده تا کار را تمام کند، اما انتظار نداشتم به این زودی بیاید. موقع قتل ماشینم خراب شده بود و با شوهرم تماس گرفتم که بیاید جلوی پارک درستش کند. بهنام هم زنگ زد تا صحبت کنیم. وقتی اومد تو پارک بهش گفتم شوهرم الان میاد و وقت خوبی برای حرف زدن نیست. از من خواست حداقل به او آمپول بزنم. من و بهنام داشتیم صحبت می کردیم که شوهرم رسید. با دیدن من با بهنام با هم درگیر شدیم و من عصبانی شدم و به خانه رفتم. بعد بهنام زنگ زد و گفت شوهرم را کشته است. ۲۰۰ میلیون طلب کرد. ۲۰ میلیون به او داده بودم و به این فکر می کردم که بقیه مبلغ را از پدرم بگیرم و به او بدهم. اما گفت پول را سریع تهیه کن وگرنه همان بلایی که سر شوهرت آوردم سرت می آورم.

با این اظهارات فرزانه تحقیقات از او و بهنام همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا