ورزشی

اظهارات جنجالی و عجیب کاسانو درباره کریستیانو رونالدو

آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا در یک قسمت ویژه از برنامه Viva el Futbol که چند روز پیش از توییچ پخش شد، نظرات جنجالی را در مورد کریستیانو رونالدو بیان کرد. کاسانو در پاسخ به سوالی در مورد بهترین مهاجمان برتر دهه اخیر، نام های بزرگی مانند زلاتان ابراهیموویچ، روبرت لواندوفسکی، کریم بنزما، لوئیس سوارز، گونزالو هیگواین و سرخیو آگوئرو را نام برد. اما وقتی دانیله آدانی مجری برنامه از او درباره کریستیانو رونالدو پرسید، کاسانو موضع خود را به وضوح بیان کرد.

کاسانو در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو در این لیست حضور دارد یا خیر، گفت: “رونالدو در سه یا چهار سال اخیر در رئال مادرید به عنوان مهاجم بازی می کرد. او همیشه یک وینگر چپ بوده است. آیا می خواهید او را در لیست این مهاجمان قرار دهید؟ مهاجمانی که گفتم همه یک چیز مشترک دارند. او می گوید که من ۹۰۰ گل زده ام. برای من مهم نیست.”

او در ادامه افزود: مهاجمانی که من انتخاب کردم مانند هیگواین، آگوئرو، لواندوفسکی، بنزما، ابراهیموویچ و سوارز همگی می دانستند که چگونه با هم تیمی های خود بازی کنند و با تیم همکاری کنند اما رونالدو تنها یک هدف دارد: شوت با پای راست. با پای چپش با ضربه سر به سمت دروازه و گلزنی “این برای من کافی نیست.”

اظهارات کاسانو بار دیگر بحث های زیادی را در مورد سبک بازی و موقعیت تاریخی کریستیانو رونالدو که به عنوان یکی از بهترین گلزنان تاریخ شناخته می شود، به راه انداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا