ترندهای روز

اظهارنظر سفیر روسیه در تهران درباره پیروزی پزشکیان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

الکسی ددوف، سفیر روسیه در تهران در گفت و گو با خبرگزاری «تاس» گفت: موفقیت این افق میهنات را به مردم و رهبری جمهوری اسلامی تبریک می گوییم. این دیپلمات روس با بیان اینکه «ما انتظار داریم در کابینه جدید، همکاری سازنده روسیه و ایران در همه جهات رو به رشد باشد»، گفت: طرف روسی برای این امر آمادگی کامل دارد.

نظر سفیر روسیه در تهران درباره پیروزی پزشکان

سفیر روسیه در ایران با اشاره به اینکه روند رای گیری در چهاردهمین دوره افق میهنات ریاست جمهوری ایران در مجموع به خوبی پیش رفت، خاطرنشان کرد: دیروز شورای نظارت (نگهبان) نهادی ویژه در ایران که وظیفه آن نظارت بر تبلیغات افق میهناتی است. یک افق میهنات است، او صحت افق میهنات را تایید کرد.»

ددوف همچنین خاطرنشان کرد: مراسم تحلیف مسعود مزیکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با حضور مهمانان خارجی در مجلس برگزار می شود.

از سوی دیگر دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) گزارش داد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور در تماسی تلفنی با مسعود بزیکیان درباره توسعه روابط تهران و مسکو گفتگو کرد.

پوتین که پیشتر روز شنبه با ارسال پیام تبریکی، افق میهن پزشکان به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت، روز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ در این تماس تلفنی، بار دیگر این پیروزی را به وی تبریک گفت و برای پزشکان مسئول نیز آرزوی سلامتی کرد. ریاست جمهوری اسلامی ایران موفق شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا