ترندهای روز

اظهار جوانی که موقع فرار حادثه مرگباری را رقم زد: نمی‌خواستم باعث مرگ پسر ۱۸ ساله شوم

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

متهم درباره چگونگی وقوع این حادثه مرگبار گفت: پسری که کشته شد ۱۸ ساله بود، گویا دوست دختری ۱۷ ساله داشت که با او درگیر و قهر کرده بودند. شب حادثه با آن دختر سوار پراید سیاه شدیم تو پمپ بنزین بودیم که دوست پسرش اومد و بقیه اتفاق افتاد.

متهم ادامه داد: برای درگیری به سمت ماشین من آمد. مشاجره لفظی شد. سوار ماشین شدم و خواستم فرار کنم. اما آن مرد به صندوق عقب آویزان شد تا ما را متوقف کند. چند محله هم همینطور رانندگی کردم و برای اینکه از ماشینم بیفتد، بارها فرمان را دادم و بالاخره افتاد. من هم تندتر دویدم.

متهم در خصوص اینکه چرا برای کمک توقف نکرد، گفت: اگر توقف می کردم، پسر با من درگیر می شد و وقتی دستش را رها می کرد از صندوق عقب پرت می شد. اگر توقف کرده بودم، دوستش پیش من می آمد. من در آن لحظه ندیدم چه اتفاقی افتاد اما بعد متوجه شدم که سرش روی میز است و دوستش که با موتور سیکلت دنبالم می‌کرد به مردم کمک می‌کرد و از طریق اورژانس او ​​را به بیمارستان منتقل کردند. انگار در بیمارستان بستری شد و دو روز بعد فوت کرد.

متهم در خصوص اینکه شب حادثه پس از فرار چه کرد، گفت: پس از فرار دختر را به خانه اش بردم و سپس فراری و سرگردان بودم. با عمویم در شهر قدم می زدم. جای مشخصی نداشتم از ترس اینکه دوستان پسر پیشم نیایند.

متهم که خود را به پلیس معرفی کرد، درباره علت این امر گفت: عمویم آنقدر با من صحبت کرد که تسلیم شدم. من خودم را در میدان امام خمینی تسلیم کردم و اعتراف کردم که هنوز در بازداشت هستم. من نمی خواستم این اتفاق بیفتد، هنوز هم پشیمانم و آن موقع دست از کار نکشیدم که دعوا نکنیم و اتفاق بدی بیفتد، اما فکر نمی کردم اینطور شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا