ورزشی

اظهار نظر کاپیتان نراتزوری درباره مهدی طارمی

مهدی طارمی پس از درخشش در پورتو این تیم را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد. او روزهای خوبی را در پورتو سپری کرد و در پایان قراردادش تصمیم گرفت این تیم را ترک کند و به اینتر قهرمان سری آ بپیوندد.

لائوتارو مارتینز، کاپیتان آرژانتینی اینتر به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و تاکید کرد که این مهاجم ایرانی کمک زیادی به ناراتزرویی خواهد کرد. به گزارش اسپورت، مارتینس درباره طارمی گفت: طارمی کمک زیادی به اینتر خواهد کرد. من قبلا مقابل طارمی بازی کرده ام و بازی های زیادی از او دیده ام. او یک مهاجم بزرگ و بسیار تکنیکی است که سبک خاص خود را دارد.

مارتینز همچنین در مورد شرایطش گفت که قراردادش را با اینتر تمدید می کند و در این تیم می ماند. وی گفت: در آستانه توافق نهایی با اینتر برای تمدید قرارداد هستم. ما به توافق رسیده ایم و فقط برخی جزئیات باقی مانده است. دوست دارم تا پایان هفته قراردادم تمدید شود اما ممکن است این موضوع کمی به تعویق بیفتد. مشکلی نیست. اینتر خانه من است و در این تیم خواهم ماند.

این مهاجم آرژانتینی درباره هدف بزرگ اینتر برای فصل آینده گفت: هدف بعدی ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است که برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را می کنیم.

اینتر فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در بازی پایانی با یک گل مغلوب منچسترسیتی شد و نتوانست جام را بالای سر ببرد. این تیم در فصل جاری سری آ با اقتدار قهرمان جام قهرمانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا