ترندهای روز

اعترافات تکاندهنده مردی که زن بی‌پناه را کشت و 2 روز با جسدش حرف زد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

مرد ۵۰ ساله ای که به اتهام قتل یک زن سرگردان دستگیر شده بود، با مقدمات بازسازی صحنه جنایت به خانه ای ویلایی (محل قتل) در منطقه محمد آباد مشهد هدایت شد. ، تا با حضور قاضی ویژه قتل، زوایای پنهان این حادثه وحشتناک را بازگو کند.

متهم این پرونده جنایی که خود را «سید محمد خ» معرفی کرده بود، در حالی مقابل دوربین قوه قضائیه ایستاد که سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده) خلاصه ای از اعترافات متهم در بازجویی و شگرد وی را به او تشریح کرد. پلیس را فریب دهید در ادامه متهم با مراجعه به قاضی دکتر صادق صفری به تشریح جزئیات قتل این زن ۳۵ ساله پرداخت و گفت: من او را نمی شناختم و نام واقعی او را نمی دانستم. او در این مکان زباله جمع آوری می کرد و حدود ۴ ماه پیش با هم آشنا شدیم. چون جایی نداشت شبانه یک ویلا به این خانه می آمد که من نگهبان آن بودم چون صاحب خانه قصد بازسازی کامل آن را داشت و من هم به اموال و مصالح ساختمانی رسیدگی می کردم. . اما چند روز پیش او را در میان صد متری شمشاد دیدم که با چند معتاد دیگر معاشرت می کرد و با آنها مواد مصرف می کرد. وقتی او را در این وضعیت دیدم دوباره حسادتم بالا گرفت. او را به خانه بردم و در یک لحظه با بلوک سیمانی به سرش زدم. وقتی فهمیدم مرده، جسدش را در خانه نگه داشتم و نمی دانستم با آن چه کنم! ۲ روز در خانه با جنازه آن خانم معروف به «فاطمه س» صحبت می کردم تا اینکه بدن از گرمای هوا بوی بدی گرفت.

در این شرایط جسد را داخل پتو انداختم و سپس داخل کیف برزنتی گذاشتم و به کوچه بالاتر کشیدم و در کنار پیاده رو انداختم. مقاله ای به دست خودم نوشتم با این مضمون که به نگهبان ساختمان در حال ساخت می روم و مشخصات مرد جوان ۳۴ ساله را هم یادداشت کردم تا پلیس با دیدن آن دست خط به نگهبان ساختمان دیگری در همان کوچه بروید. اما فردای آن روز که دیدم نیروهای امنیتی او را دستگیر نکردند، با خودم فکر کردم که احتمالاً دست نوشته را ندیده اند! به همین دلیل به کلانتری ابتدای خیابان ۵۰ شهید رستمی رفتم و برای دستگیری او داستان دیگری ساختم. آن روز به افسر کلانتری گفتم که نیمه های شب مرد جوانی را دیدم که در حال نگهبانی از ساختمان در حال ساخت بود و کیسه ای را روی زمین می کشید و صبح که پلیس حضور داشت، متوجه شدم که یک زن آنجاست. بدن داخل کیف! اما نمی دانم چطور کارآگاهان پلیس آگاهی دوباره او را دستگیر نکردند و سراغ من آمدند…

این مرد ۵۰ ساله سپس بلوک سیمانی را در دست گرفت و نحوه کشته شدن زن جوان را بازسازی کرد و ادامه داد: برای اینکه آثار جنایت در محل باقی نماند همان بلوک سیمانی را داخل گاری جمع آوری زباله انداختم. و خودم. به محل کارم برگشتم.

پس از اعترافات متهم در خانه ویلایی با صدور قرار بازداشت موقت توسط قاضی دکتر صفری روانه زندان شد در حالی که هنوز هویت واقعی مقتول مشخص نشده است. به همین دلیل تحقیقات کارشناسی زیر نظر سرهنگ ولی نجفی (رئیس اداره قتل پلیس آگاهی مشهد) برای شناسایی والدین و سایر ابعاد این پرونده جنایی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا