ترندهای روز

اعترافات جنایتکاری که به 15 زن تجاوز کرد و آنها را کشت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

چستر ترنر یک قاتل زنجیره ای و مجرم جنسی آمریکایی است که بین سال های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۸ به دلیل تجاوز و قتل ۱۴ زن در لس آنجلس به اعدام محکوم شد. دیهیس NA در پرونده های حل نشده پلیسی مورد بررسی قرار گرفت و سرنخ های تکان دهنده ای به دست آمد. بررسی ها نشان می دهد دی این مرد با دیه یکی از قاتلی است که پلیس در سال های گذشته در صحنه قتل حداقل ۱۰ زن پیدا کرده است. این چنین بود که چستر ترنر در سال ۲۰۰۷ به جرم قتل ۱۰ زن به اعدام محکوم شد، اما ۴ سال بعد مشخص شد که او افراد دیگری را نیز کشته است. تحقیقات نشان داد که این مرد جنایتکار ۱۴ زن بی خانمان یا کارگر جنسی را به قتل رسانده است.

او همچنین به خاطر مرگ فرزند متولد نشده یکی از قربانیانش مجرم شناخته شد و تمام این سال ها را در زندان گذراند تا اینکه روز جمعه مشخص شد که قربانیان او ۱۴ نفر بیشتر نیستند. مقامات ایالت یوتا اعلام کرده اند که تحقیقات خود را انجام می دهند. نشان می دهد که چستر قاتل Itsha Kemp 22 ساله است که در سال ۱۹۹۰ در ایالت به قتل رسید.

به گفته مقامات پلیس یوتا، ایشا کمپ روسپی بود که جسدش دو هفته پس از ناپدید شدنش در سال ۱۹۹۰ پیدا شد. پرونده قتل او در تمام این سال ها حل نشده بود تا اینکه اخیراً با بررسی دینا در صحنه جنایت، مطمئن شدند که او یکی از قربانیان قاتل زنجیره ای لس آنجلسی است. به این ترتیب این مرد قرار است به خاطر قتل پانزدهمین قربانی خود محاکمه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا